Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#60091Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2022, před 2 lety

Bohuslav Kovařík

Znění stížnosti

Dobrý den, reklamoval jsem u vás chytré hodinky Samsung. Reklamace byla vyřízena včas. U reklamace jsem řekl že to chci poslat na svoji adresu. To prý není problém! 12.8. Mě přišla SMS zboží odesíláme na vaši adresu. 19.8. Jsem volal že mi nic nepřišlo. Vy jste se omluvili a řekli že to hned odesilate! 23.8. Jsem volal že mi nic nepřišlo. A vy že se omlouváme že to hned odesilate. Tomu říkám slušně jednání. Číslo reklamace je R000551481 mé jméno je Bohuslav Kovařík mé tel. Číslo je 735 077 628 Za mé je tato reklamace stále nevyrizena.


Požadované řešení

Vrácení peněz. Nebo navýšení záruky o danou dobu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2022 14:19, před 2 lety

Podnikatel má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Není-li reklamace vyřízena v této lhůtě, může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

"Vyřídit reklamaci" v sobě zahrnuje i umožnění, aby spotřebitel mohl s reklamovanou věcí disponovat. To znamená, že v (obvykle) 30denní lhůtě by mělo být nejen rozhodnuto o reklamaci (zamítnuta nebo přijata), ale v této lhůtě by měla být reklamovaná věc také:
- buď připravena k vyzvednutí v rámci pracovní doby prodávajícího (o možnosti vyzvednutí však musí prodávající spotřebitele prokazatelně informovat),
- anebo doručena spotřebiteli v poslední den lhůty k vyřízení reklamace do místa jeho bydliště, pokud bylo mezi stranami smluveno, že prodávající věc spotřebiteli doručí.

Pokud bylo smluvními stranami dohodnuto doručení reklamované věci do místa bydliště spotřebitele a lhůta k vyřízení reklamace již marně uplynula, pak by se jednalo o reklamaci nevyřízenou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 11:37, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.