Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Prave sedim vo vlaku z Rijeky do Bratislavy. Objednala som si pivo este v Rijeke, aj som ho dostala zatvorene.. poprosila som otvarak. Uz sme za Ogulinom, otvarak stale nedorazil.
Tak som isla aspon na kolac. Obsluhujuca slecna neochotna, arogantna, otravena. Chcela som platit kartou- neda sa. Tak €.. to sa sice da, ale nena z coho vydat.
No nic,tak si dame nieco z menu, tam sa kartou da..no ale uz nie je ani croissant, ani bulgur, ani kuracie..
23.8.2022
Vratit cast cestovneho
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.