Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60097Personál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2022, před 2 lety

Simona Sinčáková

Znění stížnosti

Prave sedim vo vlaku z Rijeky do Bratislavy. Objednala som si pivo este v Rijeke, aj som ho dostala zatvorene.. poprosila som otvarak. Uz sme za Ogulinom, otvarak stale nedorazil.
Tak som isla aspon na kolac. Obsluhujuca slecna neochotna, arogantna, otravena. Chcela som platit kartou- neda sa. Tak €.. to sa sice da, ale nena z coho vydat.
No nic,tak si dame nieco z menu, tam sa kartou da..no ale uz nie je ani croissant, ani bulgur, ani kuracie..


Produkt

23.8.2022


Požadované řešení

Vratit cast cestovneho


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2022 13:42, před 2 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 11:35, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.