Počet nahlášených stížností: | 2796 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Přihlásila jsem se do uvedené seznamky.....a abych mohla komunikovat a vidět fota, program chtěl zaplatit a vybrala jsem si pouze měsíční poplatek 149,-Kč, který jsem hradila převodem 16.1.2015.
16.2.2015 mi byla najednou stržena částka 2247,-Kč
Nyní bych ráda ukončila členství, ale nevím jak, program mi to nějak neumožňuje.
Prosím, poraďte co s tím mám dělat?
Děkuji Chromcová
Ukončit členství
|
Tweet |
Služby, se kterými je spojen zpoplatněný smluvní vztah, se prodlužují o stejnou již dříve smluvně sjednanou dobu trvání závazku, pokud spotřebitel smlouvu nevypoví během výpovědní lhůty před uplynutím smluvní doby. Zpoplatněný smluvní vztah musí být dle obchodních podmínek vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy - nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty.
Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Ačkoliv tuto podmínku považujeme ve spotřebitelských smlouvách za nepřiměřenou, jedná se o jediný spolehlivý způsob, jak spotřebitelka může vypovězení smlouvy později prokázat (pokud výpověď zašle doporučeně a nejlépe s dodejkou). V tomto konkrétní případě je otázkou, jaké služby byly objednány, zda byla řádně sjednána cena a splněna informační povinnost. Doporučujeme v této záležitosti uplatnit reklamaci výše platby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt, doporučujeme též spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum (http://www.evropskyspotrebitel.cz/), které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.