Společnost


eRmail Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60100Nevyplacení odměny a nemožnost přihlášení do mého účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2022, před 2 lety

Monika Chmulikova Mery

Znění stížnosti

Dobrý den.
Klikám stále již několik let,při poslední kontrole mého účtu chybělo do požadované částky k vyplacení 47 remailů. Zapisuji si odklikané ermaily....již dávno jsem měla obdržet odměnu ve výši 2000 Kč.
Zvažuji podání žaloby pro podvod.
S pozdravem Monika Chmulíková Mery.


Požadované řešení

Vyplacení mé odměny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2022 12:33, před 2 lety

Podle obchodních podmínek společnosti eRmail Company s.r.o. mohou uživatelé druhého levelu čerpat odměnu ve výši 2.000,- Kč poté, co jejich Odměna dosáhne výše minimálně 2.000,- Kč. V obchodních podmínkách dále není zaručena výše minimální odměny za čtení reklamních e-mailů a vyplňování dotazníků. Takovéto ujednání považujeme za nepřiměřené, neboť zakládá významnou nerovnováhu práv a povinností stran v neprospěch spotřebitelky. K nepřiměřeným ujednáním se ve spotřebitelských smlouvách nepřihlíží. Spotřebitelka by tedy mohla žádat vyplacení odměny v aktuální výši.

Nebude-li společnost reagovat na výzvy spotřebitelky, má spotřebitelka možnost na využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 16:59, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.