Společnost


CREATIVE DRESS Ltd.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60106Nechteji vrátiť penize za vraceni zbozi ve lhute 14 dnu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2022, před 2 lety

Katarina Furjelova

Znění stížnosti

Dne 27.7. byla doručená zasilka, ihned v ten den jak jsem zistila, že zbozi nesedí, jsem kontaktovala eShop a postupovala dle podminek na stránkach. Vyplnila jsem formulár pro vraceni zbozi, zbozi jsem odeslala, prišla správa od českej posty, že zasilka byla doručená. Už to trvá víc než pul mesice a penize nikde. Píšem im emaily na tie nereagujú, jedine instagram a tie ich odpovede jsou stručne. Pokud takhle eShop vydelava je to pekná prasarna a klamaní spotrebitele. Prosím o pomoc. Moc dekuji. Katarina
Objednávka: 10000252681
Zbozi: červený overal (šaty) 5529, kod 970876. 349 kc , doprava 98 Kč
Zbozi doručené rychle ale zaujimave, že vraceni na ich sklad trvá strašne dlouho celkove náklady s objednávkou aj vracenim zbozi 581 kc


Produkt

Objednávka: 10000252681, Zbozi: červený overal (šaty) 5529, kod 970876. 349 kc , doprava 98 Kč


Požadované řešení

Požaduju navraceni platby od obchodníka a vhodnejší prístup k zakaznikum. Moc dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2022 11:31, před 2 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Bulharsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 16:51, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.