Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
obdržel jsem neobjednaný balíček se složenkou na 3 588 Kč.
Netuším odkud získali moji adresu a další osobní údaje.
Nikdy jsem si od této společnosti nic neobjednal.
FlexiMed tablety a kávovar
Okamžitý výmaz mých osobních údajů
Vyzvednutí si nevyžádaného balíčku
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Zapletale,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela dne 12.8.2022 objednávku produktu FlexiMed, ve variantě roční balení, spolu s dárkem ve formě kávovaru. Tato objednávka nám byla zaslána prostřednictvím objednávkového formuláře na našich webových stránkách, vyplněna na Vaše jméno a kontaktní údaje. Uvádíte, že jste si od naší společnosti nic neobjednal. V našich obchodních podmínkách je mimo jiné uvedeno, že objednávku může uzavřít pouze osoba starší 18 let, a to výhradně sama za sebe, tj. vlastním jménem a na vlastní účet, která je způsobilá k právním úkonům a v rámci objednávky uvede pouze pravdivé a úplné informace. Objednání pro třetí osobu, nebo třetí osobou, není přípustné. Pakliže někdo vyplnil Vaše osobní údaje bez Vašeho vědomí, jedná se o hrubé porušení obchodních podmínek a současně zneužití osobních údajů. Vzhledem k Vámi uvedeným informacím ukončujeme smluvní vztah, blokujeme zákaznický účet a Vaše osobní údaje předáváme k výmazu.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Nemám zájem o FlexiMed tablety ani kávovar, který jste mi poslali bez jakékoliv objednávky!
Kdy si balík vyzvednete?!
Děkujeme stranám za součinnost.
Protože dotaz spotřebitele míří na společnost, přeřazujeme na ni stížnost, aby mohla reagovat.
Vážený pane Zapletale, prosím, napište přímo na můj email marta@naturamed.cz a domluvíme se na zaslání odpovědního předtisku pro úhradu poštovného při vrácení zásilky.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
v současné době řeším vrácení neobjednané zásilky zpět odesílateli.
Děkujeme za odpověď.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vývoj případu a případně spotřebiteli poskytnout další informace k vrácení. S ohledem na délku řešení případu by bylo vhodné, aby již nedocházelo k dalším prodlevám.
Vážený pane Zapletale,
na Vaši emailovou adresu byl zaslán tzv. odpovědní předtisk pro bezplatné vrácení zásilky.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Dobrý den,
neoprávněně zaslaná a neobjednaná zásilka bude v nebližších dnech vrácena odesílateli.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.