Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#6011Chybná cena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2015, před 10 lety

Marie Stehlíková

Znění stížnosti

Dobrý den
Dnes jsem nakupovala v Kauflandu, pobočka Příbram, zakoupila jsem debrecínský špek, na obalu je uvedena cena 79.90/kg, ale na pokladně mi byla účtována cena 119,-/kg. Na místo uvedené ceny 24,10 jsem zaplatila 35,90.V případě, že x lidí koupí tento výrobek neoprávněně získáte na každém kg špeku 29,1O. Jelikož jsem z obce vzdálené 20 km, nereklamovala jsem výše uvedený výrobek, protože jsem rozdíl zjistila až doma. Uvádíte, že jste levní apod, proto doufám, že vše není jen žert, protože pozornost a důvěra kupujících je jedna věc a když si zkontrolujete účtenku divíte se. Na špeku je uveden kod 2 861847003023, datum spotřeby 27.2.15., na účtence je uvedeno: Pos:003/0201 Uct:0054 Pc:01 P
Datum: 19.2.2015 Čas:08:26:35.
Jelikož účtenky nekontroluji, věřím, že to byl první případ.
Doklady mám schovány a jsem zvědavá, jak toto řešíte.
M. Stehlíková


Požadované řešení

Co mohu v tomto případě řešit já, počkám si na vaše řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 17:02, před 10 lety

Prodávající je povinen informovat spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání. Proto doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2015 10:21, před 10 lety

Od společnosti jsme obdrželi informaci o vyřešení sporu. Prosíme proto spotřebitelku, aby potvrdila dosažení dohody a stížnost z tohoto důvodu případně uzavřela s připojením vlastního hodnocení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2015 11:54, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.