Společnost


VSP DATA a.s.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#60116Xiaomi redmi note 1OS

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2022, před 2 lety

Dagmar Žandova

Znění stížnosti

Telefon se přehřívá a vypíná. V servisu údajně mají velmi mnoho práce mi napsal pan od nich, tak telefon řádně nezkontrovali a řekli, že se přece nemůžou řídit tím, že zákazník řekl. Mám důkazy, že se mi telefon vypíná a nejde zapnout, ale dle servisu je telefon bez vady. Naskočí až po tvrdém restartovani. Telefon mi dnes přišel domů a ani mě nikdo nekontaktoval a je bez opravy.


Produkt

Xiaomi redmi note 10S


Požadované řešení

Oprava telefonu a vyřešení problému s přehříváním.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2022 11:56, před 2 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2022 13:40, před 2 lety

Zdravim,
proveril jsem reklamovanou zakazku. Neni pravda, viz prilozena komunikace, ze by telefon nebyl radne otestovan. Naopak, nad ramec vyrobcem predepsanych testu byl telefon podroben dlouhodobemu zatezovemu testu vcetne simulace prichozich a odchozich hovoru, fce GPS, prehrani videi, vybrane aplikace tretich stran atd. Popisovana chyba se neprojevila. Zakaznice bohuzel avizovane dukazy nedodala.
S pozdravem Jindrich Zitek, reditel spolecnosti

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2022 15:19, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.10.2022 09:42, před 2 lety


Dagmar Žandova

Hodnocení:

Komentář: Telefon se po týdnu zase sám od sebe vypnul. Telefon je pro mě nepoužitelný. Koupila jsem si nový protože dohadovat se s touto firmou je ztráta času a energie. Nikoho nezajímal můj názor. Udělali ze mě zákazníka co si vymysli. Budu to řešit přes pravnika.

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
4.10.2022 12:09, před 2 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.