Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Telefon se přehřívá a vypíná. V servisu údajně mají velmi mnoho práce mi napsal pan od nich, tak telefon řádně nezkontrovali a řekli, že se přece nemůžou řídit tím, že zákazník řekl. Mám důkazy, že se mi telefon vypíná a nejde zapnout, ale dle servisu je telefon bez vady. Naskočí až po tvrdém restartovani. Telefon mi dnes přišel domů a ani mě nikdo nekontaktoval a je bez opravy.
Xiaomi redmi note 10S
Oprava telefonu a vyřešení problému s přehříváním.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Zdravim,
proveril jsem reklamovanou zakazku. Neni pravda, viz prilozena komunikace, ze by telefon nebyl radne otestovan. Naopak, nad ramec vyrobcem predepsanych testu byl telefon podroben dlouhodobemu zatezovemu testu vcetne simulace prichozich a odchozich hovoru, fce GPS, prehrani videi, vybrane aplikace tretich stran atd. Popisovana chyba se neprojevila. Zakaznice bohuzel avizovane dukazy nedodala.
S pozdravem Jindrich Zitek, reditel spolecnosti
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Telefon se po týdnu zase sám od sebe vypnul. Telefon je pro mě nepoužitelný. Koupila jsem si nový protože dohadovat se s touto firmou je ztráta času a energie. Nikoho nezajímal můj názor. Udělali ze mě zákazníka co si vymysli. Budu to řešit přes pravnika.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.