Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamace zařízení zakoupeného přes e-shop firmy- X-TOUCH s provozovnou: Masarykovo nám. 103, Valašské Klobouky a sídlem: Sochorova 23, Brno , IČO: 01601440, J.Pantúček
Dne 10.12.214 jsem dle jejich požadavku na provozovnu zaslal Českou poštou k reklamaci autonavigaci (X-Touch) a balík vybavil podle jejich požadavků popisem závady a nákupním dokladem na koncového spotřebitele a o zaslání na jejich provozovnu jsem je informoval také mailem. Na mail mi došla jen automatická odpověď. Do dnešního dne ( už přes 2 měsíce) nemám žádnou konkrétní odpověď ohledně zakázky. Poslal jsem jim už hodně mailů - nesdělili mi žádné číslo zakázky, jen jednou mi p.Pantůček mailem odpověděl, že prověří stav u technika a dá mi vědět - a pak už nic. Také jsem mnohokrát volal na jejich 2 mobilní čísla a jen 2x - v lednu 2015- mi to vzal p. Pantůček se stejnou informací, že to prověří. A od té doby mi obě čísla tvrdošíjně pokládají hovor. Již dávno mi vznikl nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz- což také mají na svém webu uvedeno v záručních podmínkách. Ale pořád se nemohu domoci svého práva spotřebitele. I přesto bych stále preferoval opravu, nebo výměnu výrobku. Navíc už přes 2 měsíce nemohu výrobek používat. Co mohu v tomto případě dělat? Děkuji V.Silvar
autonavigace X-Touch Person 5
Urychlené odstranění popsaného problému a navrácení zařízení.A také komunikovat!
|
Tweet |
Spotřebitel může podat podnět České obchodní inspekci, která může podnikateli za nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě uložit pokutu.
Jestliže prodávající reklamaci nevyřídí v 30denní lhůtě, může spotřebitel setrvat na uplatněném nároku nebo může od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz. Vzor odstoupení je dostupný na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace. Komunikaci s prodávajícím doporučujeme vést písemně s dodejkou.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.