Společnost


ELGAS Energy, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:312
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60132Špatně vystavená faktura za dodání plynu od 28.05.2021 do16.062022 č.F. 2202342

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2022, před 2 lety

František Novák

Znění stížnosti

Od 18.8.2021 do 30.12.2021 jsem byl u společnosti Zelená Elektřina s.r.o. kde jsem zaplatil na zálohách celkem
39 200 Kč za toto období, mohu doložit složenkami SIPO. U společnosti Elgas energy s.r.o
jsem od 01.01.2022 do 16.06.2022 kde jsem na zálohách zaplatil celkem 53 000
opět mohu doložit složenkami SIPO.
Celkem jsem za období 18.8.2021 - 16.6.2022 zaplatil 92 200 Kč.
na faktuře č.2202342, EIC: 27ZG600Z0094, uvádíte pouze -73 600 Kč
což činí rozdíl 18 600 Kč.


Produkt

Odběr plynu EIC:27ZG600Z00941840


Požadované řešení

Nové vyúčtování se správnými údaji o platbách a konečnou sumou k úhradě,
která by měla být 26 722 Kč.
A s prosbou o splátkový kalendář na 10 splátek z důvodu
solventnosti, jsem důchodce.
Děkuji za rychlé vyřízení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2022 13:30, před 2 lety

V případě, že vyúčtování není dle spotřebitele v pořádku, může spotřebitel toto vyúčtování reklamovat přímo u dodavatele energií. Pokud bude reklamace zamítnuta, může se obrátit na Energetický regulační úřad a zamítnutí této reklamace rozporovat.

V případě, že reklamace nebyla vyřízena vůbec, má spotřebitel právo na náhradu, která v případě pozdního vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu činí dle vyhlášky ERÚ č. 545/2006 Sb. 750 Kč za každý den, nejvýše 7 500 Kč.

Více informací lze zjistit na našich stránkách (např. zde: https://www.dtest.cz/clanek-7944/jak-na-reklamaci-vyuctovani-spotreby-energii) či na stránkách Energetického regulačního úřadu (např. zde: https://www.eru.cz/reklamujete-vyuctovani-u-dodavatele-energii-za-pozdni-vyrizeni-mate-narok-na-financni-nahradu).

Jestliže se spor nepodaří vyřešit smírně, má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad (www.eru.cz, adresa: Masarykovo náměstí 5, 586 01 Jihlava, telefon: 564 578 666 – ústředna).

V případě potřeby se lze také obrátit na bezplatnou telefonickou poradnu na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 12:04, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.