Počet nahlášených stížností: | 216 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Po zaplaceni zbozi obdrzen @ o realizovane platbe (viz. nize) a od te doby spolecnost i pres me urgovani vubec nereaguje!!
From: Nina z Bonky.sk
Sent: Sunday, August 21, 2022 6:12 PM
To: kl..._......av@volny.cz
Subject: Potvrdzujem, že sme prijali platbu
Dobrý deň, s radosťou Vám oznamujeme, že sme práve prijali platbu za Vašu objednávku č. 1830623 na wordpress-454814-1423834.cloudwaysapps.com.
21. 8. 2022
Vaša objednávka: 1830623
Platbu sme úspešne prijali!
Platbu sme v poriadku prijali. Kolegovia teraz budú robiť maximum pre to, aby objednávka bola odoslaná čo najrýchlejšie na Vašu adresu. V ďalšom emailu dostanete potvrdenie o úspešnej expedícii objednávky k Vám.
Na každú objednávku sa vzťahuje záruka spokojnosti, ktorá chráni práva zákazníka a dodáva nadštandardnú záruku na Vašu objednávku 1830623.
Dualshock PS4 Siyana - White Barva: White 1 46,99 €
8Bitdo USB bezdrôtový Bluetooth adaptér 1 36,37 €
Poštovné. ZDARMA
Poistená zásielka 1,39 €
Balné. 0,79 €
Suma celkom. 85,54 €
Dôležité informácie:
Nebojte se nás zeptat
Ak máte akékoľvek otázky k svojej objednávke, odpovedzte na tento e-mail, sme tu pre vás každý všedný deň od 8:00 do 18:00.
Dualshock PS4 Siyana - White Barva: White; 8Bitdo USB bezdrôtový Bluetooth adaptér
Vraceni peneznich prostredku ve vysi 85,54€
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.