Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60148Absolutní nezájem CK

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2022, před 2 lety

Michaela Dlouhá

Znění stížnosti

Ani nevim kde zacit.Velka gratulace panu fotografovi,ktery hotel na cestovni kancelar blue style nafotil jako opravdovy skvost.Po prijezdu kdy jsme si jeste doplatili pokoj deluxe nas hodili do opravdoveho dobytcaku.Cele sobotni odpoledne a nedelni den jsme se dohadovali o lepsi pokoj.Nespokojeni jsme byli vsichni,kteri jsme si pokoj priplatili.Nakonec nas v nedeli odpoledne kdy jsme jako odpad cekali s malymi detmi skoro dve hodiny na recepci dali do pokoje standart,ktery byl alespon o trochu k ziti…Tim peklo s blue style ale teprve zacalo.Nebudu hodnotit neskutecny ale neskutecny bordel na pokoji,nechutne jidlo,ktere se opakovalo kazdy den.To nejhorsi nas cekalo ve stredu kdy jsme s nasim ditetem sli do aqua parku do protejsiho hotelu…Tobogan ktery byl nekolik dni zavreny-ten den otevreny,memu priteli amputoval az na kost kus holene…Po neskutecnem soku kdy takhle nahore sednul zdravy clovek a dole vyjel bez kusu nohy a kdy ho nechali s tekouci krvi dojit pesky na recepci to ale melo teprve vsechno zacit.Odmitli ho osetrit nez jim ukazu pojisteni a pak ho hodili do taxiku at si dojede do nemocnice.Ja mezitim bezela na pokoj pro pas a papiry a shanela komu dat nase dite aby nemuselo se mnou do nemocnice.V nemocnici podstoupil operaci kdy ztratil opravdu hodne krve,ma nohu sesitou zevnitr i zvenci.V jedenact vecer ho vyhodil opet taxi pred hotelem s drenem v noze a kanylou v ruce.Mel si sehnat hoteloveho lekare,at mu to pry picha on…a zustane na pokoji.Lekare jsem shanela nekolik hodin nez se uracil prijit,o nahlasovani a donaseni jidla pro partnera na pokoj ani nemluvim…Volala jsem na pojistovnu a poslali jsme fotky,okamzite nas kontaktovala pani doktorka z pojistovny a sehnala nemocnici kde byl nez nam sehnali let zpatky do Cech.A blue style?Volala jsem nekolikrat ja i pritel.Absolutni nezajem,to ze jejich klienti ukoncili predcasne zajezd a vratili se do Cech snad ani nevedi.Nezajima je jestli a jak jsme se dostali domu.A posledni tresnicka?Hotel mi do zpravy napsal,ze pritel nerespektoval pokyny jizdy na toboganu…pro skarohlidy-tobogan byl nekolik dni zavreny a opravovany,usekl kus nohy par dnu pred tim jedne pani z Ruska a po incidentu s mym pritelem byl opet uzavreny,coz jsem si tajne vyfotila.Jsou kamerove zaznamy-o ty cestovni kancelar nejevi zajem…Opravdu Vas prosim,obzvlast rodice s malymi detmi..nechtejte,aby Vase dite zazilo to,co moje dcera.Kdy se mi nekolik dni budila ze spani a kricela,ze tatinek nema nohu…Pan z ochranky,ktery u toho byl a pritele vedl na recepci se nechal prelozit jinam jaky to pro nej byl sok.Kdyz jsme se druhy den videli,breceli jsme oba.Tak strasne otresny sok a des to byl.Vyhnete se tomuto hotelu a teto cestovni kancelari.Nas ted v Cechach ceka velky boj…


Produkt

Sunny days resort


Požadované řešení

Vraceni penez za zkracenou dovolenou,vraceni penez za pokoj standart pri objednani pokoje deluxe,vraceni penez za letenky v prvni rade-nevyuzity protoze nas pojistovna okamzite prevezle do CR,vyrovnani za zraneni zpusobene nedostatecnou kontrolou hotelu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2022 13:27, před 2 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud byla možná a pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Uzná-li podnikatel reklamaci jako opodstatněnou je povinen vrátit spotřebiteli přiměřenou část kupní ceny zájezdu. Podnikatel by měl bez dalšího vrátit stanovenou část kupní ceny v penězích. Podnikatel může vystavit spotřebiteli poukaz na další služby pouze v případě, kdy s vystavením poukazu spotřebitel výslovně souhlasí. Není možné spotřebiteli vnutiti poukaz proti jeho vůli.

Co se týče nároku na odškodnění za úraz na toboganu, je třeba prokázat tři základní předpoklady: škodu a její výši, porušení právní povinnosti provozovatele toboganu a skutečnost, že právě ono porušení povinnosti na straně škůdce způsobilo vznik škody na straně návštěvníka.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 12:37, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 12:53, před 2 lety

Spotřebitelka nás informovala, že stížnost byla vyřešena odškodným od společnosti i pojištovny. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.