Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Bez mého vědomí si změnili výdejní místo a to i přesto, že jsem jim následně psala i volala, že na toto místo zásilku nechci, že se tam nemám jak dopravit. Zdůvodnili kapacitou úložných boxů v požadovaném místě dodání. Odmítli zásilku pozdržet až se kapacita uvolní. Nakonec jsem požádala o dodání na mojí adresu - požadují doplatek 115,- Kč. Za dodání do boxu jsem již zaplatila 59,- Kč. Nelze vrátit. Takže celkově mě přijde dodání přes Zásilkovnu na 174,- Kč.
Zásilka Z 496 8921 850. Balík 3.6 kg.
Odpustit/snížit doplatek za doručení na adresu v případě kapacitních problémů. Ideální by bylo, po předchozí komunikaci, pozdržet zásilku až se uvolní kapacita boxů v požadovaném výdejním místě.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.