Společnost


Reedog s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60151Neuznaná reklamace z www.elektro-obojky.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2022, před 2 lety

Eva Valentová

Znění stížnosti

Nebyla nám uznána reklamace z důvodu údajně špatné údržby výrobku. Při údržbě jsme postupovali přesně dle návodu v manuálu, který byl dodány s výrobkem. O čištění senzorů uvnitř výrobku není nikde ani slovo. Servis argumentuje tím, že na internetu je spousta videií, kde to je ukázáno. Jako spotřebitel předpokládám, že se mám řídit manuálem a ne videem na YouTube. Navíc mi není zcela jasné jak se dovnitř zařízení muže dostat vodní kámen a poškodit senzory, když v zařízení voda není…argument servisu je, že vznikl z kočičí moči ( jedna se o samočisticí kočičí wc). Prosím o radu , jak dále postupovat, když se servisem není rozumná domluva a jediný argument je, že jsme se měli podívat na video a nabízí pouze drahou opravu. Prodejce tvrdí, že vyjádření servisu změnit nelze a mohu jen zadat novou reklamaci.


Produkt

Samočistící kočičí wc Litter robot


Požadované řešení

Oprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2022 12:09, před 2 lety

V případě uplatnění reklamace a jejího následného zamítnutí prodejcem je zároveň jeho povinností zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. V případě, že je mezi prodejcem a kupujícím spor o příčinu vady, je možné k jejímu posouzení využít nezávislého odborníka.

Rozsah informační povinnosti prodejce a z toho plynoucí povinnost kupujícího se poskytnutými informacemi řídit je následující: Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků nebo charakteru poskytovaných služeb, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby, jakož i o riziku souvisejícím s poskytovanou službou. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu a aby byly srozumitelné.

Povinností uvedených v odstavci 1 se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 12:33, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.