Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, již druhý měsíc se snažím vyřešit problémy s odchozí platbou ve výši 600Kč každý měsíc. Jedná se o stránku www.zhavenoci.com kdy jsem již zkoušel kontaktovat podporu bez úspěchu.. Zrušit účet.. Bez úspěchu.. Kontaktovat je telefonicky nelze paní požaduje výpověď emailem a ještě nehovoří česky ale anglicky.
Jediná platba která je na účtu zaúčtována je 26. Června 2022 a to 2 eura za 3 denní členství.
Zbytek byl neoprávněně zaúčtován
Placení ohledně seznámení
Zrušit účet a zastavit veškeré platby týkající se této stránky a jí podobné
|
Tweet |
Společnost ve svých obchodních podmínkách na https://www.jenomsex.cz/staticPage/terms uvádí následující informace: "Předplatné a členství (placené i neplacené) lze zrušit přes sekci Můj účet webové stránky, jejímiž jste členy kliknutím na příslušný odkaz vedoucí k odebrání vašeho účtu."
"Druhým způsobem jak může spotřebitel kdykoliv zrušit svou registraci a předplatné, je oznámením vašeho přání na zrušení členství, a to budˇ e-mailem či telefonicky. Pokud nám píšete e-mail, je vaší povinností uvést své profilové údaje (uživatelské jméno a e-mailovou adresu), abychom si mohli ověřit, zda jste skutečným majitelem účtu."
Pokud spotřebitel zrušení členství zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné e-mailové adresy, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní e-mail, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých všeobecných obchodních podmínkách pro ukončení smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.