Společnost


Bulova Invest Ltd.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60158Neoprávněné bránění zrušení účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2022, před 2 lety

David Polanský

Znění stížnosti

Dobrý den, již druhý měsíc se snažím vyřešit problémy s odchozí platbou ve výši 600Kč každý měsíc. Jedná se o stránku www.zhavenoci.com kdy jsem již zkoušel kontaktovat podporu bez úspěchu.. Zrušit účet.. Bez úspěchu.. Kontaktovat je telefonicky nelze paní požaduje výpověď emailem a ještě nehovoří česky ale anglicky.
Jediná platba která je na účtu zaúčtována je 26. Června 2022 a to 2 eura za 3 denní členství.
Zbytek byl neoprávněně zaúčtován


Produkt

Placení ohledně seznámení


Požadované řešení

Zrušit účet a zastavit veškeré platby týkající se této stránky a jí podobné


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2022 12:16, před 2 lety

Společnost ve svých obchodních podmínkách na https://www.jenomsex.cz/staticPage/terms uvádí následující informace: "Předplatné a členství (placené i neplacené) lze zrušit přes sekci Můj účet webové stránky, jejímiž jste členy kliknutím na příslušný odkaz vedoucí k odebrání vašeho účtu."

"Druhým způsobem jak může spotřebitel kdykoliv zrušit svou registraci a předplatné, je oznámením vašeho přání na zrušení členství, a to budˇ e-mailem či telefonicky. Pokud nám píšete e-mail, je vaší povinností uvést své profilové údaje (uživatelské jméno a e-mailovou adresu), abychom si mohli ověřit, zda jste skutečným majitelem účtu."

Pokud spotřebitel zrušení členství zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné e-mailové adresy, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní e-mail, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.

Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých všeobecných obchodních podmínkách pro ukončení smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 12:42, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.