Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.2.2015 jsem zakoupil boty zn.Saltic za 2150,-
Ve středu 18.2. jsem je měl asi hodinu na noze,chodil v nich pouze doma.Do nohy-pod palcem pravé nohy jsem dostal křeč.Ihned je sundal.Na druhý den zkusil znovu,ale křeč přišla téměř po 5-ti minutách nošení.
Ve čtvrtek 19.2.2015 jsem navštívil prodejnu,kde obuv zakoupil a žádal výměnu,či vrácení peněz.
Bohužel nebylo vyhověno z důvodu,že jsem si boty v prodejně vyzkoušel a nikdo mě do koupi nepřemlouval.
Samozřejmě doklad (paragon) o koupi mám,krabici taktéž.
obuv značky Saltic,Predator S10605/2 vel.45 , orange
vrácení peněz
popřípadě výměna za jinou obuv
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel zakoupil věc v kamenném obchodě, nemá ze zákona právo následně od smlouvy odstoupit bez udání důvodu a žádat vrácení peněz. Jen jen na vůli prodávajícího, zda toto umožní. Takové právo by spotřebiteli náleželo pouze při koupi mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu).
Spotřebitel by v tomto případě mohl reklamovat vadu věci z důvodu nesplněné jakosti při převzetí. Musel by tedy namítnout např. že věc nemá ujednané nebo očekávané vlastnosti nebo se nehodí k uváděnému nebo očekávanému účelu. Pouhá skutečnost, že spotřebiteli věc nevyhovuje, není důvodem k reklamaci. Pokud by reklamace byla podána, měl by prodávající povinnost ji přijmout, bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů vyřídit a vydat o tom spotřebiteli potvrzení.
Při kladném vyřízení by v tomto případě měl spotřebitel primárně nárok na dodání nové věci bez vad, jestliže by to však bylo vzhledem k povaze vady neúměrné, měl by spotřebitel jen právo na bezplatné odstranění vady. Právo na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz by měl spotřebitel, jen pokud by dodání nové věci nebo odstranění vady nebyly možné.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.