Společnost


ADRENALIN CENTRUM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6016Vrácení - výměna zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2015, před 10 lety

Vítězslav Crhonek

Znění stížnosti

Dne 17.2.2015 jsem zakoupil boty zn.Saltic za 2150,-
Ve středu 18.2. jsem je měl asi hodinu na noze,chodil v nich pouze doma.Do nohy-pod palcem pravé nohy jsem dostal křeč.Ihned je sundal.Na druhý den zkusil znovu,ale křeč přišla téměř po 5-ti minutách nošení.
Ve čtvrtek 19.2.2015 jsem navštívil prodejnu,kde obuv zakoupil a žádal výměnu,či vrácení peněz.
Bohužel nebylo vyhověno z důvodu,že jsem si boty v prodejně vyzkoušel a nikdo mě do koupi nepřemlouval.
Samozřejmě doklad (paragon) o koupi mám,krabici taktéž.


Produkt

obuv značky Saltic,Predator S10605/2 vel.45 , orange


Požadované řešení

vrácení peněz
popřípadě výměna za jinou obuv


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2015 15:30, před 10 lety

Jestliže spotřebitel zakoupil věc v kamenném obchodě, nemá ze zákona právo následně od smlouvy odstoupit bez udání důvodu a žádat vrácení peněz. Jen jen na vůli prodávajícího, zda toto umožní. Takové právo by spotřebiteli náleželo pouze při koupi mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu).

Spotřebitel by v tomto případě mohl reklamovat vadu věci z důvodu nesplněné jakosti při převzetí. Musel by tedy namítnout např. že věc nemá ujednané nebo očekávané vlastnosti nebo se nehodí k uváděnému nebo očekávanému účelu. Pouhá skutečnost, že spotřebiteli věc nevyhovuje, není důvodem k reklamaci. Pokud by reklamace byla podána, měl by prodávající povinnost ji přijmout, bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů vyřídit a vydat o tom spotřebiteli potvrzení.

Při kladném vyřízení by v tomto případě měl spotřebitel primárně nárok na dodání nové věci bez vad, jestliže by to však bylo vzhledem k povaze vady neúměrné, měl by spotřebitel jen právo na bezplatné odstranění vady. Právo na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz by měl spotřebitel, jen pokud by dodání nové věci nebo odstranění vady nebyly možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 13:46, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.