Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den ,
Při nákupu v Kauflandu ve Žďáře nad Sázavou , jsem si koupil kávu v akci za 179 ,bral jsem 2 kusy doma jsem zjistil že mě paní zauctovla 3 kusy . Řešit jsem to nechtěl říkám si moje chyba stát se to může ....ale teď se dozvím že známá si tam byla pro tu samou kávu pro 5 kusů a naúčtováno měla 8 kusů ...také zjistila až doma ....to už mi jako náhoda nepřijde
Děkuji Černý
Intermezzo 1 kg
Vysvětlení
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: