Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#60162Zkažená dovolená a neschopnost O2 v zahraničí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2022, před 2 lety

Alena Nováková

Znění stížnosti

Dne 26.8., 20:10hod.

O2,
aneb zkažená dovolená!




Ut 23.8.- So 3.9. jsou mé lety tam/zpět na Curacao, Karibik.

Ne 21.8. - navštívila jsem pobočku osobně na Černém Mostě, Praha, protože z minulých zkušeností vím, že skrze operátory nikdy nic nevyřeším a v jistém bodě jendání (např. po 20min. hovoru) mne nakonec pošlou na pobočku. Dle operátora, český občas, který cestuje po Světě, má “na výběr” z jedné možnosti - Svět - která stojí kolem 1500-2000 Kč na měsíc - tzn musíte si platit měsíční tarif, nemůžete si zvolit na X dní, kor když se Vám dovolená přelévá z měsíce na měsíc - kvůli 2 dnům platíte pak celý tarif + výpovědˇ. Skvělé prozákaznické podmínky. Nic jiného mi nezbylo, souhlasila jsem. Upozorňuji, že například obyvatelé holandska, si mohou ve Světě zvolit počet dní, na kolik ta data chtějí mít. Mají to i jiné země. Dále jsem si ověřila u operátora pobočky, že v regionu Curacao O2 má smluvního partnera a poskytuje tam servis. Dále jsem si ověřila fakt, že nepotřebuji na telefonu nic speciálně nastavovat, jen umožnit 3G a bude vše fungovat automaticky. Aktivovala jsem si tedy tarif za 1500 = 1GB dat Svět. Přehlédla jsem, že chlapec na pobočce byl znuděny a arogantní, hlavně že mi vše potvrdil a potvrdil mi i to, že to mám nastavené.

Ut 23.8. 12:30 hod, místního času přilétám na Curacao a zapínám data. V krátkém čase za sebou mi přijde těchto 5 zpráv (rozestup minut) ….nejdříve k mému původnímu tarifu s informací že za 1 MB mám 300 Kč - již toto jsem nechápala, vždyť já mám mít 1GB a to hned. V zápětí přijde zpráva, že mám 1 GB - říkám si hurá - internet funguje. Poslala jsem 2 zprávy na whats app příbuzným, že jsem v pořádku doletěla. Hned na to mi přijde zpráva další I. - Vše jste vyčerpala na 80% a zpráva další II.: Vše jste vyčerpala vypínáme Vám to.


Od Út 23.8. 12:300 až do Pá 26.8. 13:53 jsem na ostrově zcela bez internetu. Funguji tedy jen prostřednictvím wifi, plány na cesty jsem musela zrušit, zrušila jsem plán objednat auto ke kterému potřebuji navigaci. Musela jsem upravit i jiné plány, které s tím byly spojené - např. objednávky výletů. Proč jsem tedy chodila na pobočku si vše zařídit předem a osobně si ověřit, žýe bude vše v porádku? Jak lépe jsem se měla připravit na cestu? V úterý po příletu jsem volala na číslo +420 720 720 720 - nemožno s spojit.

Ve dnech 23.8., 25.8. a 26.8. moje kamarádka absolvovala osobní schůzky na pobočce O2 a věnovala nespočet hodin svého soukromého času a cestám za vámi, aby s Vašimi operátory věc vyřešila. Na pobočku musela jít opakovaně, protože po první návštěvě se nestalo nic!
Návštěva 23.8. - výstupem bylo, že není chyba na mém zařízení nebo u mě, na mém telefonu je (po odeslání printscreenů z mého mobilu) vše nastaveno v pořádku, že se případ předává na IT a že IT oddělení mne neprodleně kontaktuje a věci vyřeší
24.8. - čekám, jsem stále bez internetu, nikdo se mi neozval
25.8. - čekám, jstem stále bez internetu, nikdo se mi neozval
25.8. večer se zastaví moje kamarádka opět na pobočce (Chudák! Musí tam znovu), výstupem je ni, prý by to mělo fungovat, ale neví se proč, Předávají si ji tam jako horký brambor, nikdo nic neví, nedá se nikam dovolat.
26.8. - čekám, od 23.8. mne nikdo nekontaktoval, nikdo mi nevolal ani k případu nepsal, kamarádka opět musí na pobočku - po třetí. Po náročném jednání i s manažerem pobočky se dobádali nějakého závěru. Operátor pobočky tvrdí, že to do 30 min bude fungovat. Kamarádka mi píše, něco tam poklikal a ano, do 30mi internet začal fungovat. 26.8. 13:53 hod. Jela jsem tedy na výlet po ostrově a spustila jsem si Google Maps navigaci na 30min a odeslala několik soukromých zpráv přes WhatsApp.

26.8, 17:59 mi přišla zpráva, že mám útratu 13 000 a že mi bude vystavena zálohová faktura.


26.8. 18:30 přestal fungovat veškerý mobilní servis - tzn. nevidím zkratku lokálního mobilního posktovatele v rohu obrazovky svého telefonu, odpadla tedy i služba volání, sms, funguje jen wifi na hotelu.

Přijde Vám toto jako kvalitní služba členského státu Evropské Unie, státu ekonomicky vyspělého s poměrně rostoucí ekonomikou a životní úrovní? Co více má člověk ještě udělat, před zahájením svých cest, aby pak nebyl závislý na Vaší impotenci?


Závěr
Již jsem s Vámi řešila několik reklamací při cestování po Světě - nejprve kiks s neprávoplatným vyúčtováním částky za služby, když jsem byla v Austrálii v roce 2018 - to jsme řešili cca 2 měsíce - během této doby jsem musela mluvit a story převypravovat asi 10ti operátorům a manažerům reklamací, abyste mi poté reklamaci uznali. Částku jsem musela uhradit, přestože Vám nepatřila právem a pak pracně reklamovat. Nikdo mi neuhradil psychickou i fyzickou újmu z této Vámi způsobene situace.

V nédávné době tohoto roku 2022 jsem zase řešila reklamaci při cestách v Řecku, Korfu - kde jste mi naúčtovali sazbu za data mimo EU - Albánii. Částku jsem musela uhradit, přestože Vám nepatřila právem a pak pracně reklamovat také! Opět mne to stálo několik hodin času a řešení. Opravdu mi vadí tyto částky hradit, když předem víme, že chyba je u vás!


Pevně věřím, že svůj přístup nyní změníte, a že nyní po mne nebudete chtít 13 tis,. (nebo kolik? jelikož jsem stále na ostrově), abychom to poté spolu reklamovali a hádali se další 2 měsíce o tom, jak jste neschopná společnost s neschopným systémem.

Požadavky na vaši společnost
- Požaduji vrácení částky 1500 za tarif Svět 1GB
- Odmítám hradit čásktu 13 000 a více za data co mi za tuto dobu mé dovolené ještě fiktivně účtujete, když mám mít aktivní tarif Svět 1GB
-Požaduji náhradu škody ve výši 20 000 za újmu během dovolené, náklady spojené s nefunkčností dat a čase, který jsem tomu věnovala já a moje kamarádka, abychom ten internet z Vás vymlátily!


Podotýkám, že ještě jsem tady na ostrově! A ten internet potřebuji na cestování, proto jsem si ho zaplatila! Tento příběh je již k novinářům, vážení.




Alena Nováková
+420 739 389 735


Produkt

Tarif zahraničí - Svět - 1GB dat


Požadované řešení

Požadavky na vaši společnost
- Požaduji vrácení částky 1500 za tarif Svět 1GB
- Odmítám hradit čásktu 13 000 a více za data co mi za tuto dobu mé dovolené ještě fiktivně účtujete, když mám mít aktivní tarif Svět 1GB
-Požaduji náhradu škody ve výši 20 000 za újmu během dovolené, náklady spojené s nefunkčností dat a čase, který jsem tomu věnovala já a moje kamarádka, abychom ten internet z Vás vymlátily!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2022 09:03, před 2 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.9.2022 10:03, před 2 lety

Dobrý den,
velice mě mrzí, že máte důvod k vyjádření nespokojenosti.
Ráda bych však zmínila, že podnět podaný přes dTest není oficiální podanou reklamací a je potřeba jej podat přímo u naší společnosti.
Můžete nám prosím do neveřejného údaje ve formuláři dTestu doplnit pro ověření IČO? Rádi pak vše předáme reklamačnímu oddělení k prověření.
S pozdravem
Martina Špalková
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2022 21:58, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2023 11:41, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.