Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, jedu s dětmi ve třetím vagónu, v dětském kupé (27.8.2022 odjezd z Pardubic do Havířova v 7:24)a paní Martina (dle vizitky na uniformě) je velice nepříjemná. Slušně jsem se jí zeptala, jestli nejde něco udělat s klimatizací, která strašně hučí. Na to mi nepříjemně odvětila, že jsem ve vlaku, tak co chci. Až když jsem jí řekla, že nejedu vlakem poprvé a normálně to tak strašně hlučné není mi tedy vysvětlila, že pokud by ji vypli, vypla by se klimatizace v celém vagónu a že by to neudělalo radost ostatním spolucestujícím a že vagón je prostě starý. To nám mohla říct hned a nemusela se mnou mluvit jak s idiotem. Jinak regulace klimatizace v dětském kupé je rozbité. S pozdravem Kvasničková
Rozbitá klimatizace
Oprava klimatizace.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.