Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60163Nepříjemný zaměstnanec, rozbitá klimatizace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2022, před 2 lety

Radka Kvasničková

Znění stížnosti

Dobrý den, jedu s dětmi ve třetím vagónu, v dětském kupé (27.8.2022 odjezd z Pardubic do Havířova v 7:24)a paní Martina (dle vizitky na uniformě) je velice nepříjemná. Slušně jsem se jí zeptala, jestli nejde něco udělat s klimatizací, která strašně hučí. Na to mi nepříjemně odvětila, že jsem ve vlaku, tak co chci. Až když jsem jí řekla, že nejedu vlakem poprvé a normálně to tak strašně hlučné není mi tedy vysvětlila, že pokud by ji vypli, vypla by se klimatizace v celém vagónu a že by to neudělalo radost ostatním spolucestujícím a že vagón je prostě starý. To nám mohla říct hned a nemusela se mnou mluvit jak s idiotem. Jinak regulace klimatizace v dětském kupé je rozbité. S pozdravem Kvasničková


Produkt

Rozbitá klimatizace


Požadované řešení

Oprava klimatizace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2022 10:21, před 2 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 12:41, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.