Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, využíval jsem službu internet HD bronzový za 299 Kč. Od června tohoto roku mě přišlo vyúčtování o 43 Kč vyšší. Okamžitě jsem reagoval a bylo mi řečeno, že v dubnu jsem dostal v záplavě emailů a sms informaci, že poskytovanou int.HD bronz doplnili o O2 TV. Zhodnotil jsem situaci jako podvodné jednání, protože vám vnutí nejen svůj router ale i službu kterou jsem neobjednal a dal jsem výpověď. Kontaktovala mně paní z výpovědního oddělení a po přemlouvání, že se můžeme i s O2 TV dostat na původní cenu jsem trval na výpovědi, nebudu čekat na další podraz. Přesto mne ujistila, že mám platit do konce domluvených 299 Kč. Ani jsem nebyl už překvapen, když další vyúčtování přišlo opět vyšší dokonce o předchozí nedoplatek. Po telefonním hovoru mi bylo řečeno, že službu kterou jsem neobjednal a nevyužíval musím zaplatit. Kde já už jsem to slyšel ???
O2 Internet HD bronzový
Nechat doběhnout domluvenou službu za domluvenou cenu.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží nebo služby, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet ani platit. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt nebo služba byl ze strany společnosti opravdu dodán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.