Společnost


BELTISSIMO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6017Reklamace kabelky LONGCHAM-vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 3 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2015, před 10 lety

Ilona Mudrová

Znění stížnosti

Černomořská 419/10
101 00 Praha 10
Věc: Neuznaná reklamace na kabelku Beltissimo č.reklamace 10833-vrácení peněz:
zasláno emailem elektronicky s elektronickým podpisem V Praze dne: 19.2.2015.
Vážení přátelé,
strašně Vás prosím o pomoc, je mně 57 let a po prvé v životě jsem si našetřila z mých finančních
úspor na kabelku,kterou jsem si vysnila s názvem LONGCHAM art. 1899089 barva noir 001.
Nejdříve musím upozornit, že pan H. v úvodu uvádí na reklamaci špatné datumy nákupu
kabelky 21.2.2011 a datum reklamace 23.7.2012. Kabelka byla zakoupena, dle reklamačního
protokolu 21.2.2014, a reklamace byla převzata 5.1.2015.S kabelkou jsem byla velmi spokojena i
když už jsem tuto kabelku měla v pořadí druhou.Kabelku jsem si kupovala jako první v roce
2013,kde bohužel po delší době, se mně udělala ta samá závada jako nyní, proděravěly mně rohy
tašky.Reklamovala jsem ji 23.12.2013,kde mně reklamaci uznali a vrátili mně peníze,chtěla jsem
původně kabelku opravit ,ale bylo mně sděleno,že tuto kabelku opravit nelze,neboť by to narušilo
dezen kabelky.Po 30 denní lhůtě mně byly navráceny peníze,chtěla jsem si znovu kabelku koupit
OC Arkády,kde by la taška zakoupena na Praze 4,a zároveň reklamována,ale bylo mně prodavačkou
řečeno, že černou barvu nemají.Vrátila mně peníze a já za nějaký čas,po mém rouhodnutí,že se mně
snad nestane ta samá závada u druhé tašky, tašku koupila.Koupila jsem jí v jiné prodejně na OC
Smíchov Praha 5,kde černou barvu měli.Bohužel po třičtvrtě roce,kabelka dopadla tak jak ta
prvá,dirky v rozích.Bohužel tato taška,kterou jsem tak moc chtěla ,tyto problémy bohužel
má.Obrátila jsem se na prodejnu Beltissimo na OC Nový Smíchov a požádala jsem o sepsání
reklamace,která mně byla sice vyřízená v zákonné lhůtě,ale reklamace té samé závady, byla
tentokrát zamítnuta.Veškeré doklady v příloze.Byla jsem vyzvána prodejnou, abych si dopis o
výsledku reklamace,vyzvedla.Ten den jsem přišla a podepsala jsem reklamační protokol že jsem
převzala tašku zpět po zamítnuté reklamaci,kterou jsem myslela že vyřeší kladně, v dokumentech
mám od prodavačky přiložený s paragonem o prodeji.O to horší bylo moje překvapení, když jsem
přijela domů a reklamační protokol tam nebyl.Druhý den jsem jela na prodejnu, aby mně vydaly
prodavačky reklamační protokol,který mně nedaly.Prodavačka mně celkem neomaleným způsobem
řekla, že reklamační protokoly vydávají jen na požádání kupujícího.Což pravda není,bylo mně
sděleno, že jsou povinný reklamační protokol každému zákazníkovi vydat.Protože jsem
nešťastná,tak mně napadlo,zavolat dnes na prodejnu Beltissimo Arkády,aby mně vyhledaly
prodavačky reklamační protokol na kabelku,na stejnou závadu,abych tento reklamační protokol ze
dne 23.12.2013,mohla předložit jak Vám tak i panu manažerovi H. kde je uznaná reklamace
na tu samou závadu,prodavačka E.,která se mnou hovořila,mně ochotně sdělila,že mně
reklamaci vyhledá a zavolá. Viz hovor červený, Beltissimo, který Vám zasílám. S ostatními
dokumenty.Protože se mně nedovolala ,volala jsem já hovor černý,kde jsem se dotazovala ,kdy si
mohu pro reklamační protokol přijet.(Doufám že to nestopí (Pak by zbývalo jedině nahrávka přes
operátora).Myslím na to nejhorší.Řekla mně, že to musím řešit s panem H.,aby mně protokol
mohla vydat.Volala pana nadřízeného.Domnívám se, že není určená lhůta na to, kdy si protokol
vyžádám,opět mně ho nedaly prodavačky,což si myslím, že se neděje jen na těchto dvou
prodejnách, ale na všech.Také si myslím, že povinností prodavačky je, mně na mou žádost
reklamační protokol vydat,když to neudělaly sami.Zasílám sms,kde mně napsala prodavačka s
Arkády Pankrác zprávu,když jsem telefon nebrala.?Myslím si, že společnost Beltissimo je
neseriozní,vůči zákazniíkovi spotřebiteli jako jsem já.Musím říci ,že trvám na vrácení peněz,nemám
už k tomuto výrobku důvěru,protože se to dělá u většiny kabelek.Byť je to značka.Lze nahlédnout
do reklamačních protokolů,určitě by se prokázalo,o vadě tašky LONGCHAMP.Nevěřím ani
náhodou ,že by se mně to stalo u obou kabelek stejně,kdyby byly takovédokonalé, jak tvrdí pan
H.Stručně jsem Vám popsala,mou bolest na duši a tímto Vás žádám o vyřešení sporu,zasílám
Vám veškeré dokumenty k reklamaci,buďte tak laskavy a pomozte mně ke smíru,a navrácení
peněz.Nikdy jsem problémy neměla tohoto druhu.Až nyní.Doporučím Vás samozřejmě dalším
postiženým spotřebitelům. Prosím o výsledek vyřešení na kontakty. Reklamace je po číslem 10833.
Děkuji moc a jsem s pozdravem
Ilona Mudrová


Požadované řešení

vrácení peněz, nedůvěra již k 2 výrobku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 15:25, před 10 lety

V případě spotřebního zboží je možné uplatňovat právo z vad, které se vyskytnou v době 24 měsíců od převzetí. Toto právo se však nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. V tomto případě z uvedených údajů plyne, že prodávající reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů vyřídil tím, že reklamaci zamítl. Jestliže spotřebitelka s důvodem zamítnutí reklamace nesouhlasí, může se obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. V posudku by se znalec měl zaměřit na existenci a povahu vady a také by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz, kde si spotřebitelka může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem se doporučujeme předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má spotřebitelka nárok na úhradu nutných nákladů, které jí v souvislosti s reklamací vznikly, a právo na řádné vyřízení reklamace.

Spotřebitelka by následně měla právo na odstoupení od smlouvy z důvodu neodstranění vady v zákonné reklamační lhůtě.

Česká obchodní inspekce by podle současné právní úpravy mohla v tomto případě eventuálně sankcionovat prodávajícího za nevydání odůvodněného reklamačního protokolu. Nemá však pravomoc řešit soukromoprávní spory ani nepřezkoumává zamítnutí reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 14:27, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.