Počet nahlášených stížností: | 372 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 14 |
Muj vagon byl zmeneny, tudiz cisla sedadel nesedi, nelze si sednout na sedadlo, ktere jsem si vybrala.
Tento vagon je zastaraly, spatne klimatizovany.
Kdyz pominu tento stres, kdy se bojim, ze jsem ve spatnem vagonu, ze tu nemam misto, coz na ceste do zahranici s kuframi je to posledni, co potrebujete, alespon sms zprava o teto infromaci by byla prijemna.
Bylo uvedeno, ze ve vozu je palubni servis, prosla jsem si letacek s jidlem.
Nekoupila jsem si snidani, dostatek tekutin. Opravdu jsem spolehala na palubni servis. Mate tak sirokou a cenove dostupnou nabidku, ze jsem si rikala, ze je hloupost si cokoliv kupovat.
Ve 2:36 mi prisla zprava o zruseni palubniho servisu!
Ve 2:36! Ve 2:36, kdy jsou obchody zavrene a predevsim, kdy je snad logicke, ze spim a uz si nemohu preridit budik na vlak, ktery mi jede v 5:20.
I na nadrazi bylo vse zavrene a nemela jsem ani dostatek casu.
Takze nyni jsem dostala malou vodu 300 ml a dale nevim, co budu pit.
Stacila jakakoliv zprava alespon o par hodin drive, kdy byly otevrene obchody.
Ve zprave z 2. hodiny nocni stoji, ze to je z duvodu organizacnich. To jste to organizovali ve 2 rano?
Pokud vim, ze nejsem schopny/a zaridit personal, tak to snad vim dopredu, aby lidi vedeli, ze jidlo, piti nebude.
Wifi, ktera zde mela byt, tu samozrejme take neni. Takze praci, kterou jsem chtela udelat take neudelam, nemohu si cerpat prilis dat.
5:20 Praha hl. nadrazi do Budapešti
vraceni penez
zlepseni sluzeb
zlepseni organizace
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.