Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Poslala jsem si dne: 24.8.2022 na výměnu ložisek prací vanu s bubnem LG., ložiska SKF + gufero jsem přiložila vlastní. 25.8.2022 jsem měla telefonát z této firmy, a poučování, jak to peru atp. a že je na pračce utržený kříž bubnu a jestli ho chci vyměnit. Řekla jsem, že ano a bylo to + 500Kč za ten kříž.
Opravený buben přišel 26.8.2022, ale ve stavu, že se vůbec netočí a drhne. Po prohlídce vršku hřídele jsem zjistila, že tam je hřídel absolutně jiná ,aproto se nemůže zřejmě ani točit, natož, aby pračka prala...Buben se vrátil bez dokladu za opravu a jakékoliv faktury.
Na stránkách mají kontakt :
Zákaznický servis +420 601 37 37 77 (Po-Ne 9:00 - 20:00)|info@loziskapracky.cz
Takže jsem tam volala, bohužel jsem se nejdřív nedovolala, poté mi někdo z firmy volal zpět a že mu mám zavolat 5.9.2022? Asi až bude mít po dovolené a taktéž až uplyne doba na reklamaci.
Buben jsme jen vyndali z krabice a po zjištění, že se netočí nemá smysl montovat.
Chci reklamovat, ale nejspíš jsem naletěla....
Výměna ložisek
Reklamace formou opravy na náklady této firmy, kříž si dodám a běda, jestli to nebude fungovat. Jsem ID a pračku nutně potřebuji.
|
Tweet |
Placená oprava je smlouvou o dílo ve smyslu § 2587 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Spotřebitel by měl uplatnit reklamaci provedené "mimozáruční opravy", neboť dle jeho tvrzení nebyla provedena řádným způsobem. Požadovat může primárně provedení opravy znovu (bezplatně). Teprve pokud není opětovné provedení opravy možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit (tj. požadovat vrácení peněžních prostředků, které poskytl podnikateli za opravu věci). Bude-li reklamace uznána, může spotřebitel požadovat i proplacení nákladů účelně vynaložených k uplatnění reklamace, a to v souladu s § 1924 občanského zákoníku. Takovým nákladem je např. poštovné, doručuje-li spotřebitel věc k reklamačnímu řízení podnikateli prostřednictvím přepravce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.