Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60174Nedostatečná informovanost ze strany pokladní a průvodčího

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

25 minut 38 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2022, před 2 lety

Kristýna Otavová

Znění stížnosti

Dne 28.8.2022 ve 12:35 jsem jela z České Lípy do Litoměřic. Na pokladně v České Lípě jsem si koupila lístek a šla jsem do vlaku, na kterém byl napsán směr (Louny) a další stanice (včetně Litoměřic). Na pokladně mě nikdo neupozornil na náhradní autobusovou dopravu, která (teď již vím) je pro cestující připravena v Blíževedlích. Při kontrole lístku mě na to neupozornil ani průvodčí. V Blíževedlích se najednou vlak rozjel na opačnou stranu a jiný průvodčí mi řekl, že se vracím opět do Lípy a další vlak jede za 2 hodiny. V Litoměřicích jsem měla být na čas, a tak pro mě musel vlastním autem přijet můj kamarád. Opravdu mi to zkomplikovalo celý den, můj kamarád ve svém volném čase pro mě musel dojet a využít tak svůj osobní automobil. Za tuto nedostatečnou informovanost Vás žádám o kompenzaci. Můj lístek stále mám a 39 Kč za studentské jízdné jistě vyžaduji vrátit zpět. Nicméně 39 Kč za to, že nestíhám včas dojet na požadované místo a musím otravovat ostatní, kterým ještě proplatím benzín, nepovažuji za dostatečné. Volala jsem i na zákaznickou linku, abych tuto skutečnost mohla někomu sdělit a měla zároveň i důkaz. Byla bych Vám moc vděčná za to, kdyby se tato stížnost kladně vyřídila. Chci se tedy zeptat, co mi jste schopni nabídnout. Jsem opravdu velmi naštvaná a ještě k tomu již dnes nestihnu včas plánovanou kulturní akci.


Požadované řešení

Finanční kompenzace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2022 14:18, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.