Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, koupili sme autíčko synovi (2roky), autíčko je na dálkové ovládání s tím že než jej bude moct sám řídit budeme jej vozit přes ovladač, jak nám bylo pánem Novákem doporučeno, vybrali jsme džíp Reback Lux. Autíčko mělo zjevné potíže již po složení. Nedokázalo jet rovně ani metr, neuatale jezdilo doprava nebo doleva na rovném povrchu, takže jízda například po chodníku bylo neustále mačkání šipek doprava a doleva v neustálém mačkání bez pauzy aby autíčko nesjelo na silnici pod auta. I když sme vyrovnali kola a značky jet rovně, auto si dělalo co chtělo.
Kontaktovali sme pana Nováka, který neustále tvrdil že je chyba na naší straně, arogantní jednání i když autíčko neviděl, hned odmítal možnost vadného kusů nebo chyby jinde.
Nakonec sme autíčko poslali k nim,tak jej dle písemného vyjádření opravili a seřídili. Později mi napsali že tam chyběla jedna součástka, na dotaz jaká mi paní vysvětlila o kterou šlo, poslala sem jim fotku z návodu a oni mi odsouhlasili, že je to ona. Ovšem tato součástka tam vůbec nebyla a ani tam nemohla být, jelikož návod byl od starého modelu, naše autíčko tento díl neobsahovalo, ani pro něj není místo. Když sem jim poslala fotku reálného místa, že to tak nemohlo být, tak otočili, že to vlastně bylo úplně něco jiného, a že sme my poškodili nápravu. Nesmysl jelikož sme autíčko skoro vůbec nepoužívali.
Každopádně opravené autíčko stále nejezdí rovně, nedá se s ním jet ven, max doma na zahradě.
Tedy problém není vyřešen a oni mi neustále píši, že autíčko zkontrolovali a dle nich je v naprostém pořádku.
Autíčko stalo 5.500Kč, leží v krabici a závidím všem, koho potkáme co jezdí s dětmi po venku. Koupeno 5/2022
DĚTSKÝ ELEKTRICKÝ DŽÍP REBACK LUX S 2,.4G DO A EVA KOLY MASKÁČOVÝ
Chtěli by sme autíčko vrátit a dostat zpět peníze.
Hned na začátku jsme chtěli po vyzkoušení vrátit a třeba si doplatit za lepší, ale od tohoto pána již nic nechceme.
|
Tweet |
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.