Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na internetu jsem objednala zboží: 3 parfémy o 100 ml a další k tomu gratis za cenu 1 920 Kč, ale místo originálů přišly padělky. Co teď? Pomůžete mi, prosím?
Objednávala jsem: Narciso Rodriguez Lea'u for her, Chanel Coco Mademoiselle Intense, Mugler Alien a tu čtvrtou si bohužel nepamatuju.
Chci vyměnit zboží za originál. Za stejnou sumu. Tedy 1 920 Kč, které jsem už zaplatila. Dnes jsem zásilku vyzvedla v papírnictví.
https://www.prizniveparfemy.xyz/?gclid=CjwKCAjwx7GYBhB7EiwA0d8oe_NUP5OiwqGlk_rfZVvuK-KHqU75H-SYKvVMLTK-YnzjxprnCTehDRoCSMEQAvD_BwE
Na této jejich stránce jsou originály za tyto ceny, takže je tak chci.
|
Tweet |
Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitel s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx
V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české spotřebitele.
Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.