Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#6019Nedoručený balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 hodiny 48 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2015, před 10 lety

Dana Klapuchová

Znění stížnosti

Dobrý den,stále postrádám balík BA0198276169X ,odeslaný minulý týden ve čtvrtek 12.12.2015.Balíček přebralo Ostravské depo,do dnešního dne bohužel nedoručen.V depu nikdo o ničem nic neví,nikdo balík nehledá.Klapuchová


Požadované řešení

Nalézt balík


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2015 13:52, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Je tedy nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu. K uplatnění reklamace dodání je nutné doložit podací stvrzenku.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.