Společnost


REDOGAN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60199Telefonát

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2022, před 2 lety

Simona Borovanska

Znění stížnosti

Dnes telefonát ve vlastním zájmu vyčkat redagon po poslechu automatů 20 minut poslouchání nic nikdo se neozval tak jsem zavěsil je to možné dekuji


Požadované řešení

Nevím kvuly čemu mne společnost kontaktovala nikdo se mou nehovoril


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2022 09:11, před 2 lety

Dle popisu spotřebitele je možné, že se jedná o nekalou obchodní praktiku, kdy obchodník spotřebitele nabádá k uskutečnění hovoru, který si následně účtuje, neboť jde o placenou linku. Nicméně z popisu spotřebitele není příliš jasné z jakého důvodu měl na linku volat. Tento důvod by mohl hrát důležitou roli, protože např. v případě, že byl spotřebitel nabádán k rychlému zavolání z důvodu možné výhry, mohlo by se jednat o agresivní obchodní praktiku podle přílohy 2 písm. h) zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 13:06, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.