Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnes telefonát ve vlastním zájmu vyčkat redagon po poslechu automatů 20 minut poslouchání nic nikdo se neozval tak jsem zavěsil je to možné dekuji
Nevím kvuly čemu mne společnost kontaktovala nikdo se mou nehovoril
|
Tweet |
Dle popisu spotřebitele je možné, že se jedná o nekalou obchodní praktiku, kdy obchodník spotřebitele nabádá k uskutečnění hovoru, který si následně účtuje, neboť jde o placenou linku. Nicméně z popisu spotřebitele není příliš jasné z jakého důvodu měl na linku volat. Tento důvod by mohl hrát důležitou roli, protože např. v případě, že byl spotřebitel nabádán k rychlému zavolání z důvodu možné výhry, mohlo by se jednat o agresivní obchodní praktiku podle přílohy 2 písm. h) zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.