Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
29.1.2015 jsme zaslali částku 600 Kč podle pokynů na :
Číslo účtu: 512 968 0003 / 4000
Částka: 600 Kč
Variabilní symbol: 2106
Zpráva pro příjemce: vaše jméno a příjmení
Platbu prosím proveďte přes své internetové nebo telefonické bankovnictví nebo ve Vaší bance.
11.2. 2015 jsme obdrželi tento mail:
Dobrý den,
potvrzujeme odeslání vaší zásilky s objednávkou křížal z www.jablickovyraj.cz , zásilka byla předána České poště k doručení.
Rekapitulace:
Jméno a příjmení: Petr Týc
Číslo objednávky: 2106
Počet objednaných balení (ks): 20600
Zásilku vám pošta společně s malým dárkem doručí během následujících pracovních dní.
Příjemný den, děkujeme za objednávku.
www.jablickovyraj.cz
Dodnes jsme nic neobdrželi, Manžel dvakrát urgoval , odpověď žádná, telefon dva dny nedostupný .
Údaje o firmě :
Tomáš Říha
E-mail: tomas@jablickovyraj.cz
Tel: 466 566 950
Fakturační údaje:
D.F.T., s.r.o.
Mezi Mosty 1795
530 03 Pardubice
IČ: 25274414
DIČ: CZ25274414
Společnost je zapsaná u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, spis 12077.
Údaje o firmě : Tomáš Říha E-mail: tomas@jablickovyraj.cz Tel: 466 566 950 Fakturační údaje: D.F.T., s.r.o. Mezi Mosty 1795 530 03 Pardubice IČ: 25274414 DIČ: CZ25274414 Společnost je zapsaná u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, spis 12077.
Jak zjistit další podvedené. Rovněž by mne zajímalo, proč a jak byly ukončeny předchozí stížnosti na tuto firmu ( jak uvádíte, kromě jedné ).
|
Tweet |
Již v době, kdy byly podány první stížnosti, byly internetové stránky podnikatele nedostupné. Jediné kontaktní informace směřovaly na pane Tomáše Říhu, který je dle dostupných informací z obchodního rejstříku jednatelem společnosti, kterou ve stížnosti uvádí spotřebitelka.
Pohled ze soukromoprávní hlediska je následující. Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající měl povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Protože postačí pokud spotřebitel poskytne dodatečnou lhůtu (po uplynutí sjednané lhůty nebo po uplynutí přiměřené doby po vyzvání k dodání, nebyla-li doba přesně ujednána) k plnění podnikateli i mlčky, může spotřebitel odstoupit z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením se smlouva od počátku ruší. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučujeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou. Pokud zde chyběl úmysl podnikatele zboží dodat, smlouva by mohla být shledána neplatnou, výše uvedený postup uvádíme z důvodu přeedběžné opatrnosti.
Je-li poškozených více a subjekt neměl v úmyslu zboží dodat, do úvahy může připadat i trestněprávní odpovědnost. Jde-li o tento případ, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení. Situace může být posouzena i jako přestupek proti majetku.
Stížnosti jsou uzavírány z důvodu, že se nám subjekt nepodařilo kontaktovat. Služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti. Pokud tento prvek chybí nebo v případě, že se nám výzvu k řešení stížností nepodaří doručit je zřejmé, že stížnosti nemohou být v jejím rámci za přispění podnikatele úspěšně vyřešeny.
Spotřebitel nám ke stížnosti sdělil následující:
Dobrý den,
mezi tím jsem již zboží, na rozdíl od jiných zákazníků, obdržel .
S pozdravem
Petr Týc