Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#60200Výpadek internetu, nemožnost spojit se s operátorem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2022, před 2 lety

Marian Hrk

Znění stížnosti

Dobrý den,
v pondělí 29.8. cca v 20:10 vypadl internet co se může stát. Zkoušel jsem se spojit s operátorem, ovšem po 65 minutách kdy jsem čekal na spojení mě automat odpojil. Zkusil jsem to znovu a opět po 65 min. mě automat odpojil bez toho abych se dovolal.
Pokud jsem v minulosti volal na UPC, tak jsem se pokaždé dovolal a pokud jsem čekal na spojení, tak jsem věděl kolikátý v pořadí jsem a kdy mě spojí s operátorem.


Požadované řešení

proč jsem nebyl spojený s operátorem ani po 2 hodinách? A nechtěl bych slyšet že bylo hodně lidí přede mnou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2022 08:46, před 2 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2022 07:48, před 2 lety

Dobrý den, pane Hrku, přijměte, prosím, naši omluvu za způsob ukončení telefonického kontaktu automatickým systémem v případě přetížení linky Zákaznického centra. Abychom ve výjimečných případech zabránili neúměrně dlouhému čekání na spojení, automatický systém ukončí hovor. Pokud se Vám nepodařilo Vaši záležitost dořešit, prosím napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2022 22:32, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2023 12:47, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.