Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60205Kafe zdarma z vozíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2022, před 2 lety

Šárka Carbolova

Znění stížnosti

Vzala jsem si standart kvůli službám, nepotřebuji aplikaci nakafe zdarma, chci si objednat jídlo, plýtvam svá data a stejně nelze, ztrácíte tím zákazníky, pokud vám záleží pouze na vrstvě nevím které, lituji 60 Kč navíc, Vás jídelníček mne akorát naštval,kafe zdarma i po uporneni nedostala. Raději příště pendolino nezspozdeni s s přiznán mi cenám.


Požadované řešení

Jaký přesný čas - 25 minut zpoždění z výjezdove stanice, odmítnutí obsluhy kafe zdarma, aplikace mi vzala data, ale nedala služby v ceně. Spokojenost velmi klesla, nikdy uz to nebude má volba. Katastrofa, příjezd že Švýcarska, jdu do jazyku, přijdete u kvalitní sestru, nechte si své blbly rozhodnut


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2022 10:15, před 2 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 13:37, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.