Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Vzala jsem si standart kvůli službám, nepotřebuji aplikaci nakafe zdarma, chci si objednat jídlo, plýtvam svá data a stejně nelze, ztrácíte tím zákazníky, pokud vám záleží pouze na vrstvě nevím které, lituji 60 Kč navíc, Vás jídelníček mne akorát naštval,kafe zdarma i po uporneni nedostala. Raději příště pendolino nezspozdeni s s přiznán mi cenám.
Jaký přesný čas - 25 minut zpoždění z výjezdove stanice, odmítnutí obsluhy kafe zdarma, aplikace mi vzala data, ale nedala služby v ceně. Spokojenost velmi klesla, nikdy uz to nebude má volba. Katastrofa, příjezd že Švýcarska, jdu do jazyku, přijdete u kvalitní sestru, nechte si své blbly rozhodnut
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.