Společnost


FunPapír.cz- Justine s. r. o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60207Podvodný eshop funpapir.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2022, před 2 lety

Petra Klusková

Znění stížnosti

Vážení,
8.8. jsem zakoupila školní batoh. Poté již obchod nekomunikoval, nereagoval na maily, kde jsem se dožadovala odpovědi, zda má zboží skladem, jak tvrdil, a proč je stále neposílá. Vyhrožovala jsem ČOI a Policií ČR, proto možná jsem byla vyslyšena a zboží 15.8 bylo v balíkovně. Nicméně bez faktury, ta nepřišla ani mailem. Tel. mají neustále vyvěšen. Na Heuréce je k vidění i diskuze uživatelů, že tel. číslo dříve používal jiný eshop, myslím, že jeho jméno bylo hrackyXL.cz. Je evidentní, že někdo si zvolil tuto činnosti jako snadné vydělávání peněz. Vše jsem ohlásila na ČOI, dodnes nemám žádnou reakci, tato instituce je liknavá a tím pádem asi zbytečná. Tel. se tam nelze dovolat. Eshop dále funguje, podvodníci dále inkasují zboží...Vyberou jen část klientů, kterým asi zboží zašlou. POdle mě je to zboží kradené, já od něj žádný doklad nemám. Výrobce batohu mi potvrdil, že s tímto eshopem nemá navázán žádný obchodní kontakt. Jak je možné, že tento eshop i nadále funguje a nikdo nemá kompetenci mu ty stánky "zablokovat". Každý den přibývají nespokojení zákazníci, kteří přišli o peníze!!!! Kde to žijeme?


Požadované řešení

zablokování činnosti eshopu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2022 13:47, před 2 lety

Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitelka požádá, podle ustanovení § 16 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Nakonec je třeba upozornit, že dTest je soukromým subjektem, a tak nemá pravomoc zrušit společnost nebo zablokovat její web. S těmito podněty je třeba se obrátit na Českou obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 13:12, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.