Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před týdnem přišla SMS od O2, že nemohli provést platbu za předpsatné na Mobile - Maestro za 99,- Kč za týden. Žádnou službu jsem si však neobjednal. Dnes mi přišla SMS, že další platbu nebylo možné provést (naštěstí). Žádnou službu jsem neobjednával, ani SMS s odhlášením nemám. Navíc to číslo, na které je účtována používám čistě jen jako datovou kartu. Vůbec nechápu, jak si takovou praktiku ta společnost, nebo co to je, může vůbec dovolit. Prosím tedy o okamžité zrušení. Děkuji.
Podle O2 se jedná o službu CreativeCliks - mobile maestro
Okamžité zrušení.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Spotřebitel také může kontaktovat svého operátora s žádostí o zrušení těchto plateb. Tím ale nemusí dojít ke zrušení služby - je proto vhodné kontaktovat přímo společnost (např. e-mailem).
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/co-je-to-plat-mobilem. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.