Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byl jsem domluvený s prodavačem na určitý čas dovozu zboží, čekal jsem tedy ještě hodinu po uplynutí stanoveného času a zavolal jsem rozvosci p.Tomáš Vinš jeho arogantní a neprofesionální chování mě přesvědčilo o tom že u planea už nikdy nic kupovat nehodlám, nenechal mě ani domluvit abych zjistil kdy zboží doveze a típl telefon.
Je pěkné že máte rozvos zdarma ale s tímto pristupem od p.T. V. bych si rači za dovoz zaplatil aby p.T. V. neměl pocit že je zbytečný. Kdyby každý odváděl práci jako on byla by nezaměstnanost v ČR mnohem větší.
Přeji hezký den.
Radek Šmíd
Prodejna se sídlem varnsdorf.
Lednice
Zamestnávat lidi co chtějí pracovat a nedělají to jen z povinnosti.
P.T. V.bych asi určitě prémie nedával!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.