Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#60211Neslušná pokladní

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2022, před 2 lety

Lucie Vlčková

Znění stížnosti

Dnes jsem u Vás byla nakoupit s kočárkem a synem. Udělala jsem nákup za 900 a neprohledla obal u každého zboží. U pokladny jsem si všimla, že u mražených knedlíků je nařízlý obal, tak jsem to paní pokladní ukázala a ona mi řekla, že jsem to roztrhla já nehtem, chodím k vám nakupovat do stejné prodejny již 10 let a nikdy jsem nebyla takové prase, abych vám tam trhala zboží jak mi paní tvrdila a donutila mě to koupit. Je jasně vidět, že je zboží rozřízlé. Jen jsem vám chtěla oznámit, že po tomto nařčení k vám již nikdy nevkročim, paní mě opravdu urazila. Pěkný den


Požadované řešení

Požadovala jsem výměnu před zaplacením, ale paní že jsem si to rozbila sama. Což není pravda.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2022 10:42, před 2 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Má-li zakoupené potravinářské zboží poškozený obal, je možné ji reklamovat bez zbytečného odkladu u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení, přestože to považujeme za vhodné. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.9.2022 10:57, před 2 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.

S pozdravem, BILLA,

spol. s r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.9.2022 11:07, před 2 lety


Lucie Vlčková

Hodnocení:

Komentář: Přišlo mi vyjádření, že paní bude zaškolena, aby se to neopakovalo. To mi ke spokojenosti stačí.