Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60218Reklamace hotelu kvůli hygieně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2022, před 2 lety

Markéta Nováková

Znění stížnosti

Chtěla bych upozornit na CK Fischer, byli jsme v červenci 2022 v Hotelu Mix Peymar a to co nás čekalo za tu cenu, byl šok. Nejsme moc náročný, ale čistota a hygiena musí být. V hotelu jsme dostali malý pokoj, kde se nedalo ani projít, zdi špinavé od krve, všude lezli mravenci, zápach a kdy po nás dali jiný lidi, tak ty byli postipaný od štenic. Poté nám po dlouhém vykomunikování dali tedy jiný pokoj, který byl opět ve špinavém stavu. V ručnících a posteli dlouhé cerné vlasy a jak kdyby tam už vše nekdo používal,bohužel nám řekli, ze je to čisté. Dále jsme se tedy tešili alespoň na jidlo, to nemohu říct, že by nám nechutnalo, i když všechny vejce na tvrdo byla černá, zřejmě zkažená, ale z upatlaných skleniček a nádobí, nás prešla chuť na vše a to nemluvě, ze jsme chodili po zaprašene podlaze s kamínky a přes okna nebylo vidět, jak byla upatlaná. Pláž byla už nás neprekvapilo, byla špinavá, všude čpěla močuvka a ještě chteli za 17euro na den lehátka. Při zpáteční cestě nebyl žádný delegát, aby nám ukazal,kam jít na letiště atd. lituji starší lidi, kteří třeba neumí anglicky, tak na tak velkem letisti se člověk může ztratit. Nevím tedy, za co všechno si CK Fischer bere peníze. Posílali jsme reklamaci, bohužel nam bylo sděleno, že za tohle CK nezodpovídá. Takže přes CK UŽ NIKDY!


Požadované řešení

Požadujeme od CK Fischer kompenzaci ve výši 20% z celkové ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2022 22:04, před 2 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytknul-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytknul-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat náhradu škody na majetku a také náhradu újmy za narušení dovolené. Pořadatel odpovídá zákazníkovi za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 13:22, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.