Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60219Staré vozne prvej triedy EC a Nevhodné jednanie sprievodcu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 35 minut

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2022, před 2 lety

Martina Hrivnakova

Znění stížnosti

Kupila som si lístok do prvej triedy EC 273, z Brna do Bratislavy 31.8.22, 8:22. Za posledné mesiace sa veľmi znížila kvalita prvej triedy. Vozne sú staré, zapachaju, sedačky sú veľmi staré s priehlbinami a cely vozeň vidno že je starý a špinavý. Tak som sa opýtala či to je štandard teraz, alebo sa k tomu vrátia čo bolo predtým. Bolo mi povedané že ak sa mi nepáči, načo chodím prvou triedou. Na čo som odpovedala, že klimatizácia ktorá v dvojke často nefunguje. Vysmial sa mi do tvare, že v jednotke takisto často nefunguje… toto čo je za jednanie? Mimo iného, že tie vozne naozaj nespĺňajú štandardy európskeho cestovania, takéto dohadovanie, či vysmievanie sa platiaceho zákazníkovi je nevhodné. Slušne som sa spytala, slušne mi nebolo odpovedane… za zmienenie stojí, že prekvapení s úrovňou boli aj zahraniční cestujúci…


Požadované řešení

Myslím, že by malo byť ústne dohovorené sprievodcovi. Nech má akýkoľvek názor na moju otázku neni vhodné takéto jednanie.
Osobne si myslím, že vozne 1.triedy na tejto trase veľmi znížili kvalitu- pohodlnosť, ako vyzerajú etc… to už je však na zváženiu komepetentnych


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2022 11:25, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.