Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Zarezervovány 4 dny, 2 dospělí, 1 dítě, Černá Hora, Budva. Cena 500EUR. Po příjezdu jsme odmítli zůstat tak dlouho, rezervace byla na místě zrušena. Důvodem byl velmi špinavý apartmán, plíseň na oknech, na vnitřních omítkách, nejhorší - koupelna, vše zdokumentováno. Hostitelka nám ve svém rezervačním systému (nejspíše) vytvořila rezervaci na dvě noci a dali jsme jí na ruku 250EUR. Já jsem ke svému účtu přístup neměla, po celou dobu pobytu wifi nefungovala. Neměli jsme alternativu ubytování a byl již večer. Druhý den ráno jsme chtěli odjet a nechat si vrátit platbu za jednu noc, hostitelka to odmítla. Cena vůbec neodpovídala kvalitě a čistotě ubytování. Plíseň byla v celé koupelně a nebylo možné tam dítě vůbec umýt. Nahlášeno na booking, ten však řekl, že jsem rezervaci v systému zrušila a že nemají na moje jméno jinou rezervaci. Chtěla jsem se zeptat, zda je možné s tím něco dělat. Chtěli jsme kompenzaci alespoň 100EUR od poskytovatele ubytování zprostředkovanou přes booking. Za nás se jedná o zcela podvodné jednání ze strany hostitele. Ubytování má velmi dobré hodnocení na bookingu, což také považuji za podvod, protože podle našich zkušeností nemůže být toto považováno v žádném případě za "čisté".
Villa Casa di Pietra - Budva Old town, Černá Hora, přes booking.com
Kompenzace 100EUR, zaplaceno na místě hostitelce na ruku 250EUR za dvě noci. Po první noci jsme byt opustili.
|
Tweet |
Společnost Booking.com B.V. provozuje platformu, prostřednictvím níž mohou poskytovatelé ubytování nabízet své produkty a služby a přes kterou mohou návštěvníci platformy provádět rezervace.
Tím, že si spotřebitel rezervuje ubytování prostřednictvím portálu Booking.com, vytváří si rezervaci ubytování u poskytovatele služeb, nikoliv pak u portálu Booking. com. Od tohoto okamžiku rezervační portál vystupuje výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace.
Pokud jde o odpovědnost rezervačního portálu, ten odpovídá dle svých obchodních podmínek (dostupné na: https://www.booking.com/content/terms.cs.html) dle čl. 9 pouze za:
- přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil
- škody, které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb.
Rezervační portál odpovídá až do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.
Společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku.
Z tohoto důvodu doporučujeme, aby se spotřebitel obrátil ohledně reklamace na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra lze nalézt na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které máte k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.