Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60220Špinavé ubytování s plísní ve všech pokojích

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2022, před 2 lety

Liliana Frišová

Znění stížnosti

Zarezervovány 4 dny, 2 dospělí, 1 dítě, Černá Hora, Budva. Cena 500EUR. Po příjezdu jsme odmítli zůstat tak dlouho, rezervace byla na místě zrušena. Důvodem byl velmi špinavý apartmán, plíseň na oknech, na vnitřních omítkách, nejhorší - koupelna, vše zdokumentováno. Hostitelka nám ve svém rezervačním systému (nejspíše) vytvořila rezervaci na dvě noci a dali jsme jí na ruku 250EUR. Já jsem ke svému účtu přístup neměla, po celou dobu pobytu wifi nefungovala. Neměli jsme alternativu ubytování a byl již večer. Druhý den ráno jsme chtěli odjet a nechat si vrátit platbu za jednu noc, hostitelka to odmítla. Cena vůbec neodpovídala kvalitě a čistotě ubytování. Plíseň byla v celé koupelně a nebylo možné tam dítě vůbec umýt. Nahlášeno na booking, ten však řekl, že jsem rezervaci v systému zrušila a že nemají na moje jméno jinou rezervaci. Chtěla jsem se zeptat, zda je možné s tím něco dělat. Chtěli jsme kompenzaci alespoň 100EUR od poskytovatele ubytování zprostředkovanou přes booking. Za nás se jedná o zcela podvodné jednání ze strany hostitele. Ubytování má velmi dobré hodnocení na bookingu, což také považuji za podvod, protože podle našich zkušeností nemůže být toto považováno v žádném případě za "čisté".


Produkt

Villa Casa di Pietra - Budva Old town, Černá Hora, přes booking.com


Požadované řešení

Kompenzace 100EUR, zaplaceno na místě hostitelce na ruku 250EUR za dvě noci. Po první noci jsme byt opustili.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2022 11:34, před 2 lety

Společnost Booking.com B.V. provozuje platformu, prostřednictvím níž mohou poskytovatelé ubytování nabízet své produkty a služby a přes kterou mohou návštěvníci platformy provádět rezervace.

Tím, že si spotřebitel rezervuje ubytování prostřednictvím portálu Booking.com, vytváří si rezervaci ubytování u poskytovatele služeb, nikoliv pak u portálu Booking. com. Od tohoto okamžiku rezervační portál vystupuje výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace.

Pokud jde o odpovědnost rezervačního portálu, ten odpovídá dle svých obchodních podmínek (dostupné na: https://www.booking.com/content/terms.cs.html) dle čl. 9 pouze za:
- přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil
- škody, které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb.
Rezervační portál odpovídá až do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.

Společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku.

Z tohoto důvodu doporučujeme, aby se spotřebitel obrátil ohledně reklamace na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra lze nalézt na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které máte k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 13:55, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.