Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Cesta 26.8.2022 Hradec Králové - Jihlava, odjezd z HK 15.37, přestupy v Pardubice - Rosice n. L., Hlinsko, Havlíčkův Brod.
Vlak z Pardubic - Rosice n.L. do Hlinska obsahoval 1 malý vagonek nacpaný k prasknutí lidmi, i nástupní plošina byla plná, zde bylo tělo na tělo 10 lidí, nebylo možné se ani otočit, abyste se nedotkli/nestrčili do jiného člověka. Uvnitř vagonu všechna sedadla plná a ulička plná lidí tělo na tělo, vše bez klimatizace, v neúnosném vedru.Cesta trvá cca 1 hodinu a situace se ani v zastávkách neměnila. Tímto vlakem jezdím častěji, zažila, takto zcela "nacpané" 2 vagonky, i to bylo neúnosné a situace volala po navýšení počtu vagonů. A řešení? Jeden vagon byl ještě ubrán! To je neskutečné. Vzhledem k cenám dopravy podmínky cestování na naprosto nehorázné úrovni.
Zvýšit počet vagonů. Vrátit mi jízdné za tuto část cesty, podmínky cestování naprosto neodpovídali úrovni cestování celkem vyspělého státu.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.