Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60223Nepřijatelné podmínky cestování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

36 minut 10 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2022, před 2 lety

Marcela Kašparová

Znění stížnosti

Cesta 26.8.2022 Hradec Králové - Jihlava, odjezd z HK 15.37, přestupy v Pardubice - Rosice n. L., Hlinsko, Havlíčkův Brod.

Vlak z Pardubic - Rosice n.L. do Hlinska obsahoval 1 malý vagonek nacpaný k prasknutí lidmi, i nástupní plošina byla plná, zde bylo tělo na tělo 10 lidí, nebylo možné se ani otočit, abyste se nedotkli/nestrčili do jiného člověka. Uvnitř vagonu všechna sedadla plná a ulička plná lidí tělo na tělo, vše bez klimatizace, v neúnosném vedru.Cesta trvá cca 1 hodinu a situace se ani v zastávkách neměnila. Tímto vlakem jezdím častěji, zažila, takto zcela "nacpané" 2 vagonky, i to bylo neúnosné a situace volala po navýšení počtu vagonů. A řešení? Jeden vagon byl ještě ubrán! To je neskutečné. Vzhledem k cenám dopravy podmínky cestování na naprosto nehorázné úrovni.


Požadované řešení

Zvýšit počet vagonů. Vrátit mi jízdné za tuto část cesty, podmínky cestování naprosto neodpovídali úrovni cestování celkem vyspělého státu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2022 11:14, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.