Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost Nordic Health s.r.o mne telefonicky kontaktovala v době řízení motorového vozidla, nabízela preparáty pro zdraví, otravovali mne do doby, než jsem v tísni souhlasil se vzorkem zdarma na mou adresu.
Bohužel jsem nic neobdržel, následně mi přišel dopis od firmy Intrum Justitia k okamžitému zaplaceni objednávky.
Volal jsem do firmy Nordic Health a sdělil jsem, že ve schrance ani na poště žádnou objednávku nemám a ani jsem ji nepřevzal.
Firma Nordic health po mně chce zaplatit za zboží, které jsem nepřevzal a neobjednal, jednalo se o vzorek zdarma a to po telefonu.
Proč bych měl platit za něco, co nemám.
Firma Nordic health s.r.o. dala plnou moc firmě Intrum Justitia k vymáhání dlužné částky po mé osobě.
Nic jsem fyzicky neobdržel, nic platit nehodlám a nic jsem neobjednal.
Vymahaci agentura chce zaplatit 736,50 Kč .
Toto je datum dopisu k zaplaceni 1.9.2014
VitaePro 60 tobolek 31337500 číslo faktury 488.00 základ 8.73 úroky splatnost 13.6.2014
Vymazat mne ze seznamu dlužníků ,zboží jsem neobjednal, šlo pouze o vzorek zdarma.
Neoprávněné obvinění že strany Nordic health, pozaduji morální satisfakci , jednal jsem v časové tísni a v napadne nevýhodných podmínkách pro mne jako pro klienta a kupujícího
Jednání firmy Nordic health s.r.o je v rozporu s dobrými mravy.
Děkuji Svoboda.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna a zda nebyla později zrušena.
Pokud byla objednávka zrušena a první dodávka byla zdarma, pak by spotřebiteli nevznikla povinnost k úhradě žádného zboží. Od smlouvy uzavřené na dálku (tj. přes internet, telefon či jinak) je možné odstoupit bezplatně do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku). Vzniká-li toto právo spotřebiteli přezetím zboží, pak eurokonformním výkladem lze dovodit, že toto právo má spotřebitel i před jeho převzetím.
Pokud došlo ke zrušení objednávky a spotřebiteli někdy v budoucnu nějaké zboží došlo, jednalo by se patrně o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět (§ 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), ani za zboží nemusí platit.
Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.