Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#60232Neuznaná reklamace - zpoždění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2022, před 2 lety

Bernhard Tengler

Znění stížnosti

Dobrý den,
podal jsem reklamaci skrze kontaktní formulář na webu Flixbusu, neboť spoj měl cca 40 minut zpoždění. Došlo mi toto vyjádření: "Dobrý den,

Děkujeme, že jste si našli čas a kontaktovali nás.
Přijměte prosím naši omluvu za způsobené nepříjemnosti.

Můžeme vás ujistit, že naše jízdní řády jsou pečlivě naplánovány, abychom naše klienty přepravili pohodlně a včas. Je nám líto, že to tentokrát nevyšlo.
Někdy jsou zpoždění způsobena událostmi, které ani přes sebevětší péči a přípravu nemůžeme ovlivnit.

Jakmile se rozhodnete nastoupit do autobusu i po zpoždění a přeprava byla provedena, tj. smlouva byla splněna, není možná žádná náhrada ani kompenzace. To platí i pro všechna zpoždění, ke kterým dojde během vaší cesty autobusem.

Vidíme, že po všech těchto nepříjemnostech se mu podařilo dosáhnout svého konečného cíle.

Je nám proto líto, že v tomto případě nemůžeme vaší žádosti vyhovět."
Jak mohu toto vyjádření rozporovat a dostat kompenzaci za způsobilé zpoždění?


Produkt

Autobusový spoj z Olomouce do Brna


Požadované řešení

Vrácení finanční částky dle platné kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2022 13:05, před 2 lety

Zamítnutou reklamaci lze rozporovat a případné nároky vyplývající z titulu náhrady škody lze uplatnit soudní cestou.

Nařízení EU č. 181/2011 se v oblasti odškodnění za zpožděný nebo zrušený spoj nevztahuje na vnitrostátní linkovou dopravu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 13:58, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.