Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
podal jsem reklamaci skrze kontaktní formulář na webu Flixbusu, neboť spoj měl cca 40 minut zpoždění. Došlo mi toto vyjádření: "Dobrý den,
Děkujeme, že jste si našli čas a kontaktovali nás.
Přijměte prosím naši omluvu za způsobené nepříjemnosti.
Můžeme vás ujistit, že naše jízdní řády jsou pečlivě naplánovány, abychom naše klienty přepravili pohodlně a včas. Je nám líto, že to tentokrát nevyšlo.
Někdy jsou zpoždění způsobena událostmi, které ani přes sebevětší péči a přípravu nemůžeme ovlivnit.
Jakmile se rozhodnete nastoupit do autobusu i po zpoždění a přeprava byla provedena, tj. smlouva byla splněna, není možná žádná náhrada ani kompenzace. To platí i pro všechna zpoždění, ke kterým dojde během vaší cesty autobusem.
Vidíme, že po všech těchto nepříjemnostech se mu podařilo dosáhnout svého konečného cíle.
Je nám proto líto, že v tomto případě nemůžeme vaší žádosti vyhovět."
Jak mohu toto vyjádření rozporovat a dostat kompenzaci za způsobilé zpoždění?
Autobusový spoj z Olomouce do Brna
Vrácení finanční částky dle platné kompenzace
|
Tweet |
Zamítnutou reklamaci lze rozporovat a případné nároky vyplývající z titulu náhrady škody lze uplatnit soudní cestou.
Nařízení EU č. 181/2011 se v oblasti odškodnění za zpožděný nebo zrušený spoj nevztahuje na vnitrostátní linkovou dopravu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.