Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60234Odcizení zapomenutých věcí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2022, před 2 lety

Angelika Popovych

Znění stížnosti

Zapomněli jsme důležitou tašku s věcmi pod sedačkami. Naše chyba, chápeme dobře. Zavoláme dvě hodiny na to na informace, pan nám řekl, že se ozvou jestli něco najdou. Klasicky se nikdo neozval, věci byli 100% odcizeny personálem vlaku, protože jsme vyšli jako poslední z pasažéru a další kdo nastupuje do vlaku je úklidový personál. Takže si hlídejte věci 2x tolik, jinak si je někdo hezky přivlastní.

Angelika, České Budějovice.


Požadované řešení

Větší kontrola personálu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2022 20:50, před 2 lety

Dle obecného ustanovení § 1052 odst. 1, 2 občanského zákoníku je nálezce povinen ztracenou věc vrátit tomu, komu patří. Může však požadovat úhradu nutných nákladů spojených s vrácením věci (např.: poštovné) a také nálezné. Nálezné činí desetinu ceny nálezu. Má-li však ztracená věc hodnotu jen pro toho, kdo ji ztratil, nebo pro jejího vlastníka, náleží nálezci nálezné podle slušného uvážení.

Nelze-li z okolností poznat, komu má být věc vrácena, a nepovažuje-li se věc za opuštěnou, oznámí nálezce bez zbytečného odkladu nález obci, na jejímž území byla nalezena, zpravidla do tří dnů; byla-li však věc nalezena ve veřejné budově nebo ve veřejném dopravním prostředku, odevzdá nálezce nález provozovateli těchto zařízení, který se zachová podle jiných právních předpisů, a není-li jich, postupuje, jako by byl nálezcem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 13:17, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.