Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Zapomněli jsme důležitou tašku s věcmi pod sedačkami. Naše chyba, chápeme dobře. Zavoláme dvě hodiny na to na informace, pan nám řekl, že se ozvou jestli něco najdou. Klasicky se nikdo neozval, věci byli 100% odcizeny personálem vlaku, protože jsme vyšli jako poslední z pasažéru a další kdo nastupuje do vlaku je úklidový personál. Takže si hlídejte věci 2x tolik, jinak si je někdo hezky přivlastní.
Angelika, České Budějovice.
Větší kontrola personálu.
|
Tweet |
Dle obecného ustanovení § 1052 odst. 1, 2 občanského zákoníku je nálezce povinen ztracenou věc vrátit tomu, komu patří. Může však požadovat úhradu nutných nákladů spojených s vrácením věci (např.: poštovné) a také nálezné. Nálezné činí desetinu ceny nálezu. Má-li však ztracená věc hodnotu jen pro toho, kdo ji ztratil, nebo pro jejího vlastníka, náleží nálezci nálezné podle slušného uvážení.
Nelze-li z okolností poznat, komu má být věc vrácena, a nepovažuje-li se věc za opuštěnou, oznámí nálezce bez zbytečného odkladu nález obci, na jejímž území byla nalezena, zpravidla do tří dnů; byla-li však věc nalezena ve veřejné budově nebo ve veřejném dopravním prostředku, odevzdá nálezce nález provozovateli těchto zařízení, který se zachová podle jiných právních předpisů, a není-li jich, postupuje, jako by byl nálezcem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.