Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
Dne 26.8. 2022 jsem cestovala z Prahy ve 12:18 hod. vlakem vaší společností.
Ve vagónu číslo 4, nefungovala klimatizace. Stevard mi řekl,že mám nárok si stěžovat, na tuto skutečnost.
Na vaši pobočce mi bylo sděleno, že nefunkční klimatizace se týká pouze vozů číslo 1 a 6, protože tam si cestující stěžovali. Mám to chápat tak,že pokud jsem jediná kdo chce uplatnit stížnost z vozů číslo 4, tak nemám nárok na uplatnění stížnosti? To mi přijde opravdu scestné. Ve vlaku kde nelze otevřít okna, přeci není možné, aby nefungovala klimatizace.
Tento problém se týkal celého vlaku, ne pouze dvou vozů.
S pozdravem
Ivana Jurníková
Navrácení poměrné částky zaplaceného jízdného.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.