Společnost


FajnCestování.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60252Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2022, před 2 lety

Anna-Maria Khoury

Znění stížnosti

Před týden jsem napsala na zákaznický support o zrušení zájezdu do Monaka. Za zájezd jsem platila 3980,- a bylo mi vráceno 1386,-. V emailu stálo, že mi do 7dnů budou peníze vráceny a ve skutečnosti mi byly vráceny později a ještě jsem ani nebla obeznámena se smluvními podmínkami, že mi bude vráceno pouze 25%. Asi neznají spotřebitelský zákon. S ničím je srozuměna nebyla a ani jsem nepodepisovala, že s takovými smluvním podmínkami souhlasím.
Anna-Maria Khoury


Produkt

Zájezd do Monaka od 9-11.9


Požadované řešení

Vrácení celé částky zpět na můj účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2022 15:20, před 2 lety

Dle § 2528 odst. 1 písm. f) občanského zákoníku musí pořadatel zájezdu (kterým může být v tomto případě jiná právnická osoba) v potvrzení o zájezdu uvést údaj, že zákazník může odstoupit od smlouvy kdykoli před zahájením zájezdu proti zaplacení přiměřeného odstupného za předčasné ukončení závazku ze smlouvy, případně odstupného stanoveného pořadatelem v souladu se zákonem upravujícím některé podmínky podnikání a výkon některých činností v oblasti cestovního ruchu.

Je-li ujednáno odstupné, musí být jeho výše přiměřená. Přiměřenost odstupného se odvíjí od doby mezi okamžikem odstoupení od smlouvy a okamžikem zahájení zájezdu s ohledem na očekávané úspory nákladů a na příjmy z náhradního využití služeb cestovního ruchu. Není-li ujednáno odstupné, odpovídá jeho výše ceně zájezdu snížené o úspory nákladů a o příjmy z náhradního využití služeb cestovního ruchu. Na žádost zákazníka pořadatel výši odstupného odůvodní (§ 2533 odst. 2 občanského zákoníku).

Cestovní kancelář upravuje výši stornopoplatků ve všeobecných obchodních podmínkách, se kterými má povinnost spotřebitele při objednávání zájezdu seznámit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 14:38, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.