Společnost


TICKET ART PRAHA, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:408
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60257Představení neproběhlo ani v náhradních termínech, bohužel žádná reakce ze strany Ticket ART Praha

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

47 minut 49 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2022, před 2 lety

Jana Čejková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 4.12.2019 jsem zakoupila 4 vstupenky na představení Muž se železnou maskou v celkové hodnotě 3196,- Kč. Kvůli vládním opatřením představení neproběhlo a získali jsme tedy vstupenky na náhradní termín 15.3.2020, ani to však nemohlo proběhnout, další termín tedy byl 24.10.2020. Ani toto představení neproběhlo a i přesto, že jsem poslala několik emailů s dotazy, jak tedy vše dál řešit, nedošla mi žádná odpověď. Dovolat se do společnosti nešlo.


Produkt

4x vstupenka na představení Muž se železnou maskou


Požadované řešení

Prosím tímto o vrácení částky 3196,- Kč za vstupenky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2022 14:33, před 2 lety

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.

Společnost 30. 6. 2021 na svých stránkách (https://vstupenky.ticket-art.cz/) oznámila, že na sebe vyhlásila tzv. mimořádné moratorium, upravené v § 127a insolvenčního zákona. V případě vyhlášení mimořádného moratoria je společnost částečně chráněná proti svým věřitelům, ale dále může provozovat svoji podnikatelskou činnost.

Nicméně dne 23.9. 2021 se situace změnila a usnesením Městského soudu v Praze byl vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu měli spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 23. 11. 2021 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C8279A750B543FADE05333F21FAC264F) a k pozdním podáním se nepřihlíží.

Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální. S ohledem, na výše uvedené, bude tato stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.