Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#6026Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2015, před 10 lety

Edita Doležánová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem navštívila kamenou prodejnu Deichmann v Havlíčkově Brodě, se žádostí o reklamaci sportovní obuvi. Prodřela se úplně pata na obou botách a zřejmě došlo k prasknutí "plastu" (výstuhy), tudíž boty nyní dřou a měla jsem od nich úplně rozedřené nohy.
Prodavačka to zamítla s tím, že je to běžným opotřebením.
Upozorňuji, že jsem boty nenosila každý den, pouze pokud jsem měla více běhání a zařizování a přes zimu jsem je nenosila vůbec - nosím zimní obuv. Boty jsem nesešlapávala - nemám v zájmu ničit záměrně boty!!!
Do reklamačního protokolu zapsala pouze, že došlo k prodření látky na patě, takže až po mé žádosti o dopsání skutečnosti, že je praslá výstuha to tam dopsala. Jednání příšerné.
Jsem velmi nespokojena s tímto přístupem k věci.
jedná se o reklamační protokol č. 0266497,
Boty byli zakoupeny 13.7.2013.

Byla jsem donucena k podepsání protokolu i přes můj nesouhlas s vyjídřením.

Proto prosím o Vaše vyjídření k výše popsané věci.

Děkuji


Produkt

Sportovní boty NIKE, č. produktu 1 715302 1, vel.38


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2015 14:53, před 10 lety

Spotřebitel může uplatnit reklamaci pro vadu, která se vyskytne na zboží v záruční době, která činí 24 měsíců od převzetí věci. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a mechanické poškození věci. Je-li mezi stranami spor o tom, zda se jedná o vadu nebo o běžné opotřebení a strany se nijak nedomluví, doporučujeme spotřebitelce, aby si nechala vypracovat znalecký posudek, pokud je přesvědčená, že se o vadu jedná. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.3.2015 17:10, před 10 lety

Vážená paní Doležánová, dovolte nám, prosím, informovat Vás o tom, že jsme se Vaší záležitostí již zabývali. V případě jakékoliv další zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tak můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2015 17:51, před 10 lety

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.