Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobry den, pred 2 tydny jsem si od spolecnosti istuff.cz zakoupila redukci na telefon, ktery lze pripojit k autu, k poslouchani pisnicek. Kabel jsem pouzila asi trikrat a pak prestal fungovat. Jsem si 100% vedoma toho, ze kabel se nemohl ohnout (mechanicky poskodit), jelikoz je na dobrem miste. Pochopila bych , kdyby prestal fungovat treba za rok castym pouzivani, ale i tak by to zbozi melo byt kvalitni za jakychkoliv okolnosti. To je to same jak kdybc nemohla ohnout kabel od nabijecky.
Na co bych ale rada upoznornila, absolutne neprofesionalni chovani Mgr. Radima Fisera., arogantni clovek, ktery s profesionalnim chovanim nema absolutne nic spolecneho a jenom utoci a nedokaze priznat, ze by chyba mohla byt na jejich strane, jelikoz ja vim nejlip jak jsem se k redukci chovala.
Redukce jack 3,5mm Lightning
Rada bych, aby se zlepsilo jednani pana Fisera ke svym zakaznikum a aby mi byla uznana reklamace, bez ohledu na to, ze jsme mezi sebou meli konflikt.
|
Tweet |
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.