Společnost


Nestlé Česko s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60269Reklamace nefungují

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2022, před 2 lety

Bára Janová

Znění stížnosti

Dobrý den , mám Dolce Gusto kávovar ještě 12 měsíců v záruce kupovaný na zmíněné stránce přestal úplně fungovat zavolala jsem tedy na prodejci kde mi bylo řečeno že servisní střediska jsou 89-140km daleko ode mě ať si teda zavolám do některého z nich a kávovar tam pošlu zavolala jsem tam tedy problém je že pán chce abych to tam poslala bez jakýchkoliv papíru žádný reklamační formulář prý nedávají to samé my řekli na infolince Dolce Gusta to mám jako ten kávovar jen tak hodit do krabice a poslat bez ničeho ? To přece není normální.na infolince jsou arogantní ať si prý koupím nový.


Produkt

Dolce Gusto piccolo xs


Požadované řešení

Vyřízení reklamace standartní cestou s formuláři případně výměna za nový kus jako kompenzaci za vzniklé problémy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2022 11:28, před 2 lety

Dle § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že prodávající je povinen reklamaci přijmout, neboť práva z vady se uplatňují u prodávajícího, u něhož věc byla zakoupena. Zákon upravuje jednu výjimku, a to v případě, že je k provedení opravy určena jiná osoba, ovšem jen za předpokladu, že je tato osoba v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším.

Pokud prodávající odmítá přijmout reklamaci, porušuje § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu https://www.coi.cz/podatelna/

Pokud spotřebitelka uplatnila reklamaci zakoupeného zboží, je prodávající povinen vydat potvrzení o tom, kdy reklamaci uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitelka požaduje. O reklamaci musí být rozhodnuto, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává přiměřená doba potřebná k posouzení vady. Reklamace samotná musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od smlouvy odstoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.ů

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2022 13:44, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.