Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V lednu 2013 jsem si zakoupila kabát s péřovou vložkou. Po té jsem vážně onemocněla a kabát nosila až příští zimu. Zjara 2014 jsem si zakoupila jinou péřovou bundu (u jiné značky), vyprala ji a peří nepouští žádné.7.11.2014 jsem se rozhodla reklamovat (nevypraný)černý kabát od GEAR pro závadu pouštění peří (a to ne málo). Reklamace byla 3x zamítnuta, že by se závada projevila ihned a ne po tak dlouhé době.
Reklamace z mé strany byla v termínu 2 let, nehledě na nemoc, pro kterou byl kabát nošen až další zimu. Děkuji.
Vyhledání reklamačního technika, který rozhoduje o uznání či neuznání reklamace, vrácení peněz. Děkuji
|
Tweet |
Spotřebitel může vytknout vady zboží, které se na věci vyskytnou v záruční době, která činí 24 měsíců od převzetí zboží. Je-li však mezi stranami spor ohledně existence vady, doporučujeme spotřebitelce, aby celou věc konzultovala se soudním znalcem. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Spotřebitelka by tak měla učinit bez zbytečného odkladu, aby se vyloučily spory o tom, že se vada vyskytla v mezidobí.
Společnost LXG Freeport s.r.o. se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Vzhledem k tomu, že stížnost nemůže být ze strany podnikatele zodpovězena, jsme nuceni stížnost uzavřít.Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.