Společnost


LXG Freeport s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6028Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2015, před 10 lety

Eva Macková

Znění stížnosti

V lednu 2013 jsem si zakoupila kabát s péřovou vložkou. Po té jsem vážně onemocněla a kabát nosila až příští zimu. Zjara 2014 jsem si zakoupila jinou péřovou bundu (u jiné značky), vyprala ji a peří nepouští žádné.7.11.2014 jsem se rozhodla reklamovat (nevypraný)černý kabát od GEAR pro závadu pouštění peří (a to ne málo). Reklamace byla 3x zamítnuta, že by se závada projevila ihned a ne po tak dlouhé době.
Reklamace z mé strany byla v termínu 2 let, nehledě na nemoc, pro kterou byl kabát nošen až další zimu. Děkuji.


Požadované řešení

Vyhledání reklamačního technika, který rozhoduje o uznání či neuznání reklamace, vrácení peněz. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2015 13:03, před 10 lety

Spotřebitel může vytknout vady zboží, které se na věci vyskytnou v záruční době, která činí 24 měsíců od převzetí zboží. Je-li však mezi stranami spor ohledně existence vady, doporučujeme spotřebitelce, aby celou věc konzultovala se soudním znalcem. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Spotřebitelka by tak měla učinit bez zbytečného odkladu, aby se vyloučily spory o tom, že se vada vyskytla v mezidobí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 14:31, před 9 lety

Společnost LXG Freeport s.r.o. se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Vzhledem k tomu, že stížnost nemůže být ze strany podnikatele zodpovězena, jsme nuceni stížnost uzavřít.Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.